Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donna_ schreef:Misschien hier nog mensen die nog lekkere dingen weten voor een brunch?
Kennen jullie het kookboek "De dunne vegetariër" van Antoinette Hertzenberg (oid)? Die heb ik voor mijn verjaardag van mijn oma gekregen en ik vind 'm geweldig! Echt ontzettend leuke, makkelijke, goedkope en vooral lekkere recepten staan hierin.
Zal even kijken of ik vanmiddag tijd heb om 'n foto te uploaden van mijn laatst gemaakte recept, tagiatelle met zelfgemaakte pestosaus, broccoli, cherrytomaatjes en geroosterde pijnboompitten.
moonprayer schreef:ik wil trouwens de pret niet bederven voor menig mens op dit forum.
maar de meeste kaas is absoluut niet vegetarisch. om de kaas te stremmen word stremsel gebruikt, dit word verkregen via de lebmaag van kalfjes.
Milner gebruikt vegetarisch stremsel .
mandy358 schreef:Ik kan me hier ook melden, ben al zo een 6 jaar vegatariër. Geworden toen ik 8 was
Verder hier in huis niemand vegetariër maar heb er nooit moeite mee gehad.
Heeft hier iemand enig idee of vegetariës boterhambeleg lekker is?
Sonja schreef:mandy358 schreef:Ik kan me hier ook melden, ben al zo een 6 jaar vegatariër. Geworden toen ik 8 was
Verder hier in huis niemand vegetariër maar heb er nooit moeite mee gehad.
Heeft hier iemand enig idee of vegetariës boterhambeleg lekker is?
Pest is dat je er weinig mee kunt, die info of wij het lekker vinden of nietzul je toch zelf moeten proeven
![]()
Ik vind bv de vegetarische 'boterhamworst' van de Appie ronduit gruwelijk, maar de kruidenpaté vind ik (met wat sla en augurk) heel prima te eten.
Verder lekker broodbeleg?
Sandwichspread (is er tegenwoordig in heel veel smaakjes)
Gekookt eitje (broodje bemeren met mayo en dan kipkruiden over je eitje)
(al dan niet vegetarische) kaas natuurlijk
Philadelphia met komkommer en sla vind ik ook erg lekker
En dingen als eens wat sellerie-, komkommer-, farmer of eiersalade.
En de lekkerste vegetarische tosti is met pindasaus ertussen ipv ham/kaas