Een vriendin van mij gaat morgen even bij de toko kijken. De dichtst bijzijnde XL zit in Rijswijk en das nog wel een stukje rijden. Ik werk fulltime en heb daarnaast nog 3 paarden te doen De normale appie had het iig niet.
Ik heb net het allerlaatste zakje kokos-rasp bij de Jumbo gekocht. Gelukkig hadden ze er nog één Anders had ik speciaal daarvoor weer naar een andere winkel moeten gaan. Nu nog even een spuitzak en extra muffinvormpjes scoren en dan kan ik beginnen.
Posten jullie hier ook foto's als jullie iets gemaakt hebben? Lijkt me leuk om die van jullie ook te zien.
Zijn ze ook, alleen mijn vriend vind de topping niet lekker, dus ik zit hier met 20 van die dingen Ik wel, maar ja, ga ze niet allemaal alleen opeten. Familie woont 180km verder op, heb er wel net 5 naar de buren gebracht.
Haha sinds vanmiddag 4 uur niet in me mail gekeken. Heb er nu 22 mailtjes haha ik ga morgen alles bekijken en beantwoorden. Als er nog meer recepten zijn stuur ik die even door.
Polivy
Geplaatst: 12-07-11 22:56
Ik heb ook een recept gekregen vandaag! Morgen even uitprinten en kijken welke ingrediënten ik al in huis heb en moet halen, en dan donderdag bakken denk ik.
F_Orumster
Geplaatst: 13-07-11 08:39
Prairy schreef:
LovingTweety schreef:
Werk een optie? Ik neem altijd alles mee naar het werk.
Tjee wat een gave foto's, jammer dat ik te laat ben om me op te geven! Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar wie moet ik benaderen om jullie recepten te krijgen? vooral de whoopies zien er gaaf uit en leuk om te maken!
Mayo
Geplaatst: 13-07-11 09:29
Het antwoord van Cecile:
Citaat:
Hoi Marjolein,
Nee, we hebben geen zelfgemaakt mokka essence recept. Maar het is wel een goede tip!
heej, ik ga vanmiddag beginnen aan mijn recept, net even langs de winkel geweest (dorpswinkel) en daar hadden ze geen patent bloem ipv dat zij hij dat tarwe bloem misschien ook wel kon, weet iemand dit ook, anders moet ik moeders bellen met de mededeling dat ze langs de winkel moet