Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kan uiteraard niet door de brievenbus dus degene die 'm op kan halen.. das handiger
foto heb ik ergens maar moet ik wel opzoeken
aangezien ik in [plaats] woon.. jammer
leuke nieuw topic
maar om helemaal naar enschede te gaan
Clausje schreef:@Jaime_ Whahaha ik open die link naar jouw euhm.. penis bakblik.![]()
mijn vriend zit hiet naast mij en die vraagt zich serieus af waar je ooit 2 van die bakblikken voor nodig hebt gehad
Zo kom ik ook aan mijn mega oven
en als er iets bij zit wat evt. interessant voor mij kan zijn bellen ze altijd of ze het voor me moeten meenemen, nou had ze het over penisbakvormen en ronde bakringen voor een leuk prijsje, dus ik denk neem maar mee.. dus zit ik met 10 bakringen
en 2 penisbakvormen
Met die nieuwe heb ik zelf nog niet zoveel
behalve dat ik 'm wel leuk vind om te zien
vraagje_ schreef:Jaime, duitse rijponys zijn leuk. Ik heb der ook 1Ponys met karakter!
men wat een k*tknol, hij bijt en steigert en heeft geen manieren.. dus in het voorjaar krijgt hij strafkamp, als 2 jarige kan je namelijk ook best fatsoenlijk leren te doen tegen mensen en wat basis dingen leren, zoals normaal meelopen, vaststaan tijdens poetsen etc. Jaime_ schreef:vraagje_ schreef:Jaime, duitse rijponys zijn leuk. Ik heb der ook 1Ponys met karakter!
Oh dat verklaard een hoopmen wat een k*tknol, hij bijt en steigert en heeft geen manieren.. dus in het voorjaar krijgt hij strafkamp, als 2 jarige kan je namelijk ook best fatsoenlijk leren te doen tegen mensen en wat basis dingen leren, zoals normaal meelopen, vaststaan tijdens poetsen etc.
Mocht je hem oooit kwijt willen
?
. Ik verwacht morgen een gigantische doos van DLT, had namelijk met mn verjaardag voor 50,- aan cadeaubonnen gekregen
. Hier nog even mn laatste baksels :