Heb al weer een paar leuke taarten voorbij zien komen. Vooral de Spongebobtaart vind ik erg leuk.
Vroeg me alleen af of hij nou echt oranje was ipv geel of dat dat door de foto komt...
Freedom1
Geplaatst: 13-07-10 11:18
prachtige taarten!! ook ben een stille meelezer. Ik vind het heerlijk om die taarten te zien!!!
alleen vraag ik me af met dat gekleurd marsepijn, zijn dat allemaal kleurstoffen?? heb je ook natuurlijke kleurstoffen. Dat en een goede oven houd me wat tegen om zo één te maken. Gisteren een kersenclafoutis gemaakt, heerlijk!
nu ik bakte ook al sinds kind. mocht dat wel van mijn ouders. eerst begonnen met de pan uit te lekken, met erna de rest ook te doen
Nu nog een leuke naam voor de site... ik wil me gaan richten op taarten en traktaties ik woon op een vinexlocatie dus verwacht dat daar ook wel markt voor is met al die kids
Ik heb inderdaad een euro gevraagd. Zou eerst een taartje bakken maar ivm het weer toch maar overlegd of ze cc''s ook leuk vond. Vond ze ook goed en het bleek dat ze het vrijdag vierde ipv zaterdag dus de taart was me sowieso niet gelukt.
DM leuk hoor voor jezelf beginnen!
MamaMiesje
Geplaatst: 13-07-10 11:35
Spongebob is af! Ik had hem al in de doos gedaan, maar dan kan de koelkast niet dicht Dus nou nog maar even op de plank met huishoudfolie er omheen en zijn benen liggen naast hem
MamaMiesje
Geplaatst: 13-07-10 11:36
luuntje schreef:
MM je maakt die lijnen met de gun. Hoe krijg je ze zo netjes en recht op je taart. Leg je er een liniaal langs?
Kvind je spongebob echt helemaaaaaaaaaaaaaaaaaal super MM!!!! Echt geweldig leuk en je ziet direct dat hij t is!
Maarja toch nog even feedback Als je zo'n ronde uitsteker gebruikt had om wat gaten te steken in het biscuit voor je hem zou bekleden, kreeg je nog meer dat gateneffect
Onderaan staat als tip dat je de bc vd webshop kunt gebruiken. Het water vervangen door baileys.
Deze heb ik nog nooit gemaakt, maar lijkt me heerlijk!!
Irene2
Geplaatst: 13-07-10 13:27
alweer een nieuwe!
jee wat gaat het snel. ik he gisteravond bisquic gebakken, ben wel een beetje dom geweest. was allemaal prachtig los, toen heb ik het op de plaat van de cakevrom af laten koelen waardoor het alsnog vastzat vanochtend. gelukkig wel op de 'bovenkant' die natuurlijk onderkant wordt. vanavond de schade maar even bekijken.
Voor morgen moet ik een taart maken met iets van boten of piraten voor mn neefje. ben nog niet helemaal crea helaas!
zat te denken aan een blauwe overtreklap, dan een bootje en wat eilandjes in geel. dan van het bootje een stippellijn over het water en op een eilandje een kruis?
hebben jullie wellicht leuke ideen?
Mayo: watb een leuke taart van die pet! natuurlijk is de tietentaart weer geniaal mamamiesje: je spongebob is gaaaf!
Had ik trouwens al vertelt dat ik bonje heb gemaakt bij de blokker vorige week? heb daar een mixer gekocht van tefal, die ging bij de eerste keer mixen al kapot . dus ik een nieuwe halen, deed die precies hetzelfde, terwijl het simpele bisquitmix was, helemaal niet te zwaar beslag oid. dus ik naar de blokkern om mn geld terug te vragen, kon ik enkel een cadeaubon terugkrijgen. net zo lang zitten vertellen hoe belachelijk ik het vond totdat de storemanager me uiteindelijk mn geld teruggaf. ( en het gaat dan om 20 euro he.. echt erg )
wereld
Geplaatst: 13-07-10 13:42
Gister heb ik voor het eerst geprobeerd een bruidspaartje te boetseren... De vrouw is verstevigd met een rietje door haar heen, de man niet en die zakt steeds weg dus die moet ik ook nog maar even spiesen.. Ook moet ik nog schoenen maken voor de man en zijn benen mischien wat langer maken, hij lijkt net afgekapte benen te hebben haha.. maar voor de rest vind ik ze best leuk geworden...
Op de volgende foto heb ik het al even aangepast, de man zit steviger en heeft wat langere benen... Nu alleen nog de schoenen maken..
Nou de site begint een beetje vorm te krijgen. Maar ik kan vanaf hier geen foto's plaatsen op mijn site, daarvoor moet ik tool downloaden en dat kan niet op mijn werk De definitieve site zal er heel anders uit gaan zien. Maar hij bestaat nu
MM: Leuke spongebob! Irene2: Ik vind dat wat je nu heb al heeeel leuk! Misschien een piraatje boetseren? (niet dat ik dat kan hoor) en misschien een open schatkist met wat goudstukken erin? en palmboompjes op de eilanden? ach, ik zeg ook maar wat hoor Wereld: Wauw mooi hoor! Heb je dit helemaal zelf gedaan, zonder workshop?
boetseren ben ik niet gweldig in trouwens haha.. misschien zo even gauw langs de speelgoedwinkel, misschien hebben ze daar wel van die kleine dingetjes scheelt boetseren