Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liloenstitch schreef:wereld schreef:S*it!!! Laat ik net even mijn mixer in het water vallen.. Met de stekker er in!!!! snel er uit getrokken en de mixer opgevist, het water liep er uit.....
Even goed op de verwarming laten drogen en dan na een poosje proberen, zodat tie genoeg tijd heeft gehad om te drogen. Soms is het niet helemaal naar binnen gekomen en kun je m gewoon weer gebruiken.
NieneWiep schreef:Lindas2 schreef:Ik had een vraagje over de pigs-in- the-mud- pie die in de openingspost staat.
Hoe groot is die vorm? hoogte en doorsnee?
20 cm en ik gok zo'n 10 cm hoog.
wereld schreef:Even goed op de verwarming laten drogen en dan na een poosje proberen, zodat tie genoeg tijd heeft gehad om te drogen. Soms is het niet helemaal naar binnen gekomen en kun je m gewoon weer gebruiken.
meikemarieke schreef:neenee, ik heb alles zelf uitgesneden voor die grolschtaart
En glazuur gebruikt voor de schaduwen. Als het goed is staat de howto met foto's in het vorige topic
Monique1985 schreef:Mayo jij besteld toch wel is bij Ebay en dan van Engeland? Maar doe je dat dan via de nederlandse ebay? Ik kan het namelijk allemaal niet vinden... (blond)