Wat is 't vreemdste wat je vond in je voedsel?!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:46

Mieren in de Chinese Koeluyuk saus en diverse haren in de Chinees.

Verder ovenvisjes/zilvervisjes die helaas in ons huis verstopt zitten en af en toe in de pakken suiker terecht komen enz.. (karton-beestjes)

Mijn vader en broertje hebben vaak van die hamburgerbroodjes voor in de magnetron. Vol schimmel :+

Haha die suuzepuus, wat ranzig!

Bah ik durf haast niets meer te eten!

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:49

patserke schreef:
oooh al die kroketverhalen, ik ben zo verslaafd aan broodjes kroket, nog niks gezien of gevoeld of geproeft gelukkig.

wel een keer de milkshakes bij de aldi, je hebt ze in aardbei en vanille, plastic bekertje, rietje aangeplakt en folie deksel...
ik had flink zin en dorst dus ik trek de folie eraf en nam een slok, die erg dik aan voelde, ik spuugde het uit en het was groenachtig, wat het was wil ik niet weten, ik weet wel dat ik daar nooit meer een milkshake koop

hé bah, ik heb er zo'n stuk of 5 in mijn ijskast staan }:0

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:53

tessyke schreef:
patserke schreef:
oooh al die kroketverhalen, ik ben zo verslaafd aan broodjes kroket, nog niks gezien of gevoeld of geproeft gelukkig.

wel een keer de milkshakes bij de aldi, je hebt ze in aardbei en vanille, plastic bekertje, rietje aangeplakt en folie deksel...
ik had flink zin en dorst dus ik trek de folie eraf en nam een slok, die erg dik aan voelde, ik spuugde het uit en het was groenachtig, wat het was wil ik niet weten, ik weet wel dat ik daar nooit meer een milkshake koop

hé bah, ik heb er zo'n stuk of 5 in mijn ijskast staan }:0

:')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:57

Heb je even???
Muizenstaart in een jampot, spin in de zilveruitjespot, meelwormen in een nieuw pak pannenkoekenmix, vlieg in de kaassoufflé, haren in de McDonald's hamburger, een hele eidooier in de mayofles (en ik me maar afvragen waarom er niks uit kwam), rupsen en wormen in verschillende salades, botje in een kroket, stuk plastic in een chipszak, slijmerige kloddertjes in een milkshake (die siroop om het op smaak te brengen was over datum :r ), een ijzerdraadje in een petit-four, een tand in een rijstwafel (ik mijn hele gebit controleren, maar hij was dus niet van mij!), glas met de lippenstift van de vorige persoon er nog op...

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:59

patserke schreef:

En ik heb dus net, voor het lezen van dit topic, een dícht Aldi milkshake bekertje weggewerkt :r :r :r
Vreemdste dingen die ik tegengekomen ben; vriendjes rups en slak in de sla, en een ei met kuiken er in.

Woensdag had ik op het werk alleen iets ranzigs; ik werk in een slagerijafdeling. Maar, nu met dit weer zit alles vol met van die dikke vieze strontvliegen. Ik wil gaan poetsen, pak m'n staalspons en grijp vol in de maden :r :r Als ik ergens wel schrik voor heb is het dat (sinds een container incident), alleen gillen en roepen "IEEEH MADEN" gaat niet echt waar klanten bij staan. Dus ik spastisch staan wijzen en miepen -voor het beeld; ik ben boven de 1.80 en lichtelijk uit de kluiten gewassen-, collegatje pakt dat ding en gooit 't weg. Ik denk; kust veilig, grijp in de poetsemmer - en ja hooooorrr... Brrr. Gelijk alles weggegooid wat weg moest en heel de slagerij extra met chloor gepoetst. En dat van 1 nachtje.. Ergste is dat we van de VWA geen blauwe lampen meer mogen hangen, en dus die vliegen maar moeten laten doen :\

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:59

melsh schreef:
een tand in een rijstwafel

omg :D

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 00:05

melsh schreef:
Heb je even???
Muizenstaart in een jampot, spin in de zilveruitjespot, meelwormen in een nieuw pak pannenkoekenmix, vlieg in de kaassoufflé, haren in de McDonald's hamburger, een hele eidooier in de mayofles (en ik me maar afvragen waarom er niks uit kwam), rupsen en wormen in verschillende salades, botje in een kroket, stuk plastic in een chipszak, slijmerige kloddertjes in een milkshake (die siroop om het op smaak te brengen was over datum :r ), een ijzerdraadje in een petit-four, een tand in een rijstwafel (ik mijn hele gebit controleren, maar hij was dus niet van mij!), glas met de lippenstift van de vorige persoon er nog op...

Wauw! Ze moeten jou wel hebben zeg :=

Ik een oorworm in mijn friet, gefrituurt uiteraard :j en nee, ik was niet in China waar dat heel normaal is :P gewoon in Luxemburg

En een steentje in mijn krentenbol, was ook niet lekker...
Een worm in een zak sla

Everytime

Re: Wat is 't vreemdste wat je vond in je voedsel?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 00:08

Nog niks gelukkig. :)

Wardie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 00:28

Bah bah bah, wat een vieze dingen allemaal!!!
Gelukkig zelf nooit verder gekomen dan lippenstift op een glas in een restaurant.. (*klopt af*)

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 00:30

melsh schreef:
Heb je even???

Door jouw berichtje durf ik niks meer te eten haha!
Dacht net dat er in kaassoufflé niks mis kon gaan :(
Ik heb gelukkig nog geen erge dingen meegemaakt!

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 00:34

Owja, en met carnaval, een spin in mijn bier :D Een neppe gelukkig, dat wel :D Ik schrok wel flink toen ik die spin zag :=

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 00:43

Een stuk plastic in mijn vlees in een restaurant.
Had het al voor de helft op toen ik het tegenkwam, maar kreeg netjes een nieuwe :)

En op mijn vis pizza (gewoon eentje voor thuis voor in de oven) een stukje schelp. En dat is niet lekker als je daar op bijt! :r
Heb heel de avond nog een rare smaak in mn mond gehad! En ook een heeeeele lange tijd geen vispizza meer gegeten! :+

Wat ik ook errug smerig vind, maar daar kan volgens mij niemand wat aan doen. Zand in de mosselen!! M'n ouders maken ze altijd errug goed schoon, maar af en toe blijft er nog wat zitten. En ik ben altijd de geluksvogel :P Dus na 3 mosselen heb ik genoeg :+

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 00:45

echt van sommige verhalen hoef ik gewoon geen eten meer

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 01:06

allemaal stukjes aluminiumfolie in mijn ijskoffie :+
en eergister nog een haar op mijn spareribs..
en een keer een vieze witte klodder op mijn cola glas in de uithof.. ik kreeg wel netjes een nieuwe en hij ging meteen alle longdrink glazen goed schoonmaken :)

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 01:16

Gatverdamme zeg, oooh baaaah dit is echt ranzig.

*heeft gelijk geen honger meer*

chitra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 01:34

hihi, na het lezen van dit topic is het eigenlijk toch wel jammer dat we hier geen Amerikaanse daagvaardigscultuur hebben.

pff... denk dat je uit dit topic alleen al miljoenen euro's had kunnen halen!

Tja.. Bij mij het meest voorkomende denk ik... Haren en van die kleine made/meelwormpjes..
Geldt een dood konijn en vogel ook tussen het kuilgras? Dan wel niet mijn eten, maar wel dat van de paarden ;)

linneketeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 01:47

Een dode spin in mijn soep, in een RESTAURANT!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 01:56

ik hooguit karton tussen de vissticks :P

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 02:00

Juangi schreef:
Gatsie, al die verhalen!

Mn moeder is een keer een heel kuikentje in haar ei tegen gekomen... brrr!

daar hoopte ik vroeger altijd op, dat er een kuiken uit kwam lopen :D :D

het ergste hier was glas in een cake waar ik godzijdank op tijd achterkwam, had wel een behoorlijke snee in mijn wang.
Steentje in soep waardoor er een vulling afbrak; heb de kosten keurig terug gekregen van het restaurant

edit: het allerergste.....een kunstnagel in een afhaalpizza, helaas was het mijn nagel die afbrak toen ik de doos dicht deed en aan de klant gaf :o :D :7

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 02:23

Ergste: stuk bot in de shoarma die ik bij de lidl had gehaald. Van onverwacht bot in het vlees moet ik echt kotsen. Sowiso vind ik vlees eigenlijk erg vies als ik er teveel over na denk :r eet het ook bijna nooit meer

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 02:56

Geweldig, dat mensen over de zeik gaan als ze complete stukjes dier vinden. Die troep eet je gewoonlijk ook, maar dan gemalen hoor!

Ik heb nog nooit wat gevonden *afkloppen* maar k ben wel misselijk nu.

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 09:08

pff dit op je nuchtere maag bijlezen is niet bevorderlijk voor je eetlust

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 09:21

Ik heb spontaan geen trek meer. %)

Heb een keer een haar in mijn koffie bij de hema gevonden, na een hoop stampij heb ik een nieuwe, schone gekregen. Een haar op mijn pizza die ook nog eens verbrand was. Toen ik het ging melden haalde de serveerste haar schouders op en vroeg of we nog een toetje wouden bestellen. }:0

Rupsen tussen onze eigen sla en kolen, maar daar kan ik nog wel mee leven als ik ze er uit gevist heb.

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 09:25

Bij ons kwam er een levende tor uit een zakje gewassen sla van de AH.. Vooral het feit dat die nog levend is was erg raar als het goed gewassen is :?

En ik kwam een keer een lieveheersbeestje tegen in m'n diepvries spinazie.. zit je ook even heel raar te kijken. Heb er nog een foto van op de andere pc :+

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 09:35

Omg ik heb het hele topic doorgelezen, gatver zo ranzig :+ Ik heb echt geen trek meer :')