Even bijgelezen.

@Aeris, welkom!
@Wendy, fanatiek van je
@Barramundi, welkom!
@Irme, leuk, personeelsuitje!
@Ellen, balen dat je verkouden bent geworden en ook nog is last van je verstandkiezen hebt.

Super dat rijden wel lekker ging!
@Sizzy, tussen jouw en recycleman zit het wel goed he

Klinkt positief joh, komt morgen vast helemaal goed met het gesprek!

@Kim & Sanne, kan me voorstellen dat het een hoop rust geeft als je opruimt/je kamer opknapt.

@Sanne, ziet er ontzettend leuk uit, je kamer!
@Kim, gelukkig vandaag maar 2 uurtjes werken

En idd zoals de andere zeiden, eet maar lekker een bak yoghurt met wat fruit. Is goed te doen, vult goed, weinig kcal. Super dat je over bent! Gefeliciteerd!
@Statice, welkom

@Helga, balen dat je er zo’n slecht gevoel over hebt.
@Marloez, welkom meid. Knap van je hoe je over je eetstoornis kan praten.
@nameless, welkom (wouw je hebt mijn lengte bijna –ik ben 1 cm kleiner- en mijn streefgewicht haha).
@Ingrid, super dat je sollicitatiegesprek goed verliep!

Leuke rokjes heb je gekocht!
@Eva, leuke bikini! Jammer dat ik geen foto’s van jouw zie.. ben nu ook wel benieuwd hoe je eruit ziet

maar je innerlijk is inderdaad al geweldig!
@Katia, hopelijk helpt dit voor je meis.
@Helga, super dat je bent afgevallen

@Patries, dankje meis! Ben wel heel zenuwachtig, zo voor de eerste keer! Ow je bent bijna jarig

hoe oud word je? Klinkt leuk wat je morgen gaat doen!
MORGEN KOMT KATIA

heb er zin in

Ik had een vergissing met een meisje. Had dinsdag Madeir 5 uur op de wei gehad (ik was toen thuis, vanwege darmonderzoek, moest laxeren enz. kon ik niet weg) en woensdag zou een meisje haar rijden. Maar was mijn sleutels vergeten in de kluis te doen. Ze is wel 5 uur vandaag ongeveer ook in de wei geweest. Dus ik ga er vanavond op, jeetje! Ze was me toch gespannen! Dus ik zadel af doen, teugels af doen, en even laten rennen in de paddock. Nog nooit zo druk haar gezien. Wat is ze toch een snoeppie dat ze verder niets bij mij uithaalt terwijl ik er op zat. Dus daarna zadel weer op, teugels eraan, en weer opstijgen. Ze deed het hierna prima!