Hmmm ik krijg honger van deze topic. Ik vind een gewone pannekoek met veel stroop toch nog steeds het lekkerst maar een met banaan, slagroom,hagelslag en poedersuiker sla ik ook niet af. Af en toe doe ik ook nog ham en kaas op m'n pannekoek en dan doe het weer terug in de pan. m'n dochtertje noemt het een tostipannekoek.
Vandaag nog een met champignons, uien, spek en gesmolten kaas en een met in amaretto geweekte rozijnen (en een beetje amaretto door t beslag) en suiker!
Hmmmm!
blokje
Geplaatst: 17-04-09 20:22
PASTA
In Frankrijk ooit choco pannekoeken gehad. Makkelijke oplossing is PASTA
wat eten jullie rare dingen op een pannekoek Bij ons is het meestal verschillende soorten suiker, confituur of choco
anneliesdj
Geplaatst: 06-05-09 15:47
Met aardbeien of abrikozen jam. Verder gaan hier standaard plakken ontbijtspek door de pannenkoek en wat ook heerlijk is is champignons, paprika en ui opbakken en in de pannenkoek rollen, al dan niet met spek.
Hehe ik werk in een pannenkoekenhuis en daar heb ik al veeeel pannenkoeken geproefd met de raarste combo's erop, maar de spek/appel blijft mijn favoriet
Toch vind ik een appelpannenkoek met kaneelijs ook erggg lekker!
Wij hadden laatst een heel lekkere bij het nieuwe pannenkoekenhuis bij ons in de buurt: met zalm (gerookt) en verse roomkaas. Echt om je vingers bij op te eten!