Maya schreef:Nicolletje, wellicht omdat de Amora fabriek dicht gaat?
Oh echt? Wist ik niet? http://www.amora.fr/home.html hier bestaat ie nog gewoon...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maya schreef:Nicolletje, wellicht omdat de Amora fabriek dicht gaat?
Nog in Utrecht ook
Lielle schreef:Clotted cream is ook zoiets, al heb ik inmiddels wel wat adresjes.
Mirr84 schreef:@ Nicolletje: Je bent geweldigNog in Utrecht ook
Sinds mijn Slowaakse vriendje heb ik een 'neus' voor dat soort dingen 
Nicolletje schreef:Lielle schreef:Clotted cream is ook zoiets, al heb ik inmiddels wel wat adresjes.
Ik meende laatst zoiets ook bij de Makro te zien, bij de room/ kaas/ slagroom afdeling.Mirr84 schreef:@ Nicolletje: Je bent geweldigNog in Utrecht ook
DankuSinds mijn Slowaakse vriendje heb ik een 'neus' voor dat soort dingen
Als je worst eet, kan ik je ook de Kielbasa of Kovbasa aanraden, Poolse gekruide worst
Ik ben ermee in aanraking gekomen door Poolse huisgenoten en hun vrienden, allemaar lekkere dingen geproefd
Alleen was de wodka niet zo'n succes, of het tempo waarin ze het dronken
Ik hou het aardig bij moet ik zeggen
Mirr84 schreef:Sierra Mist en Mountain Dew, beide zijn Amerikaanse frisdranken. Te zoet voor woorden maar errug lekker!
En de citrusvruchtenthee van Lipton. 

Amber_ schreef:FRIA ! Uit Curacao
Dat mis ik echt, heerlijke frisdrank.. en mier zoet

Lielle schreef:ginger snaps, lavazza oro koffie
Karin schreef:Cadbury Hot Chocolate. En dan de versie voor melk, niet die voor water (yuk!).
Ik neem het altijd mee uit de UK. Stukken lekkerder dan Nesquik of Buisman of andere poeders waar warme chocolademelk uit gefabriceerd zou moeten worden.
Smaakt tenminste naar echte chocolade.Ahtnamas schreef:Oh ik was er nog een vergeten... in Spanje (en frankrijk?) krijg je altijd van die citroenmayonaise! Heerlijk vind ik die, in Nederland nog nooit tegen gekomen

RainyDays schreef:Ik kan bijna geen uienringen vinden. Diegene die je moet frituren, met dat lekkere korstje. Alleen bij de Burger King zag ik ze.

Nicolletje schreef:

Chel_ schreef:Lielle schreef:ginger snaps, lavazza oro koffie
Oh die Lavazza koffie kan je bij de grotere AH's krijgen
. Dit bijvoorbeeld is the Dutch beer shelf in de ASDA in Brighton: KLIK 
[***] schreef:Biologische kip, brood e.d.
Waaronder sowieso kip, brood dacht ik ook.
) is Bundaberg Rum!! De enige manier om het hier te krijgen is gaan halen in de UK... Gelukkig staat er nog een fles op de kast van mijn vorige Australie-bezoek!