Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ladyjoy schreef:ilske schreef:LJ: mss wordt je misselijk van het frituurvet dat je gebruikt.. Heeft mijn moeder ook..
Ja, wrs wel. Ik ga sowieso al m'n hele leven maar naar één snackbar, die heeft ook zo'n 'gezond vet logo'. Maar wel vreemd dat ik thuis dan misselijk word en van de snackbar niet dan. Je zou denken dat je voor thuis toch ook gezond vet haalt, dat het ook beter is omdat je al zo weinig bakt.
Maethoriel schreef:Ik ga ook slapen, moe van het sjouwen in de tuin en zorgen om m'n mams...morgen even lekker paardrijden, heerlijk!
Truste![]()
ilske schreef:LJ: mss wordt je misselijk van het frituurvet dat je gebruikt.. Heeft mijn moeder ook..
zijn zoetstoffen niet heel erg slecht? Dat dacht ik namelijk altijd..
denice schreef:ilske schreef:LJ: mss wordt je misselijk van het frituurvet dat je gebruikt.. Heeft mijn moeder ook..
zijn zoetstoffen niet heel erg slecht? Dat dacht ik namelijk altijd..
ja in light dranken zit aspartraan ofzo en dat is slecht, maar in alles zit wel wat, hormonen enzo, dus ik maak me er niet druk om!
sokje87 schreef:Oh, dat is wel lekker!Zo vaak sporten, voel je je lekker fit van.
Ik rij 4 a 5x in de week paard. Dan heb ik op maandag 1 uur Tae-bo, op dinsdag 1 uur bodypump, woensdag springles en donderdag een uur pump en uur kickfun en dat is het.
sokje87 schreef:Heb jij het ook zo warm?
Lieke schreef:Ladyjoy, zoek een leven(grapje)
Volgens mij ben jij degene die het topic zoveel extra pagina's bezorgt!