Wat vinden jullie nou van de MCdonald's?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gentlegiant

Re: Wat vinden jullie nou van de MCdonald's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 17:25

Waarom moet ik toe geven dat het assiocaal is het zal best zal me een worst wezen ik gooi verder nooit wat op de grond

Zelfs toen ik nog rookte trapte ik mijn peuk uit en gooide hem in de prullenbak
Ik ga geen bak sla in de auto laten liggen terwijl ik de deksel al bij de mc in de prullenbak heb gegooit en nog 3 uur in de auto moet zitten met 30 graden

Evelli niet trots na vertellen ik vond het gewoon grappig meer niet

Maargoed ik ga er verder niet meer op in op deze onzinnige discussie

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 17:26

Hier een McDonald's medewerker :+
Altijd wel grappig hoe er een hoop mensen zijn die de mac afzeiken en dan toch allemaal wel komen :+ T is bij ons iig altijd erg druk!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 17:28

Ach, als ik klachten heb, dan gaan die per mail naar het hoofdkantoor. Werkt prima.
Anders spreek ik de medewerker er wel op aan of zijn/haar leidinggevende.
Heeft weinig te maken emt het wel/niet terugkomen bij een zaak.

Prijsverschillen zijn hier wel erg groot, dus sla bepaalde fillialen wel over.

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 17:43

Prijsverschil komt omdat er zo een 200 restaurants Franchise zijn.. en dan nog een aantal restaurants van t hoofdkantoor zelf en die zijn goedkoper.

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 17:46

Gentlegiant schreef:
Waarom moet ik toe geven dat het assiocaal is het zal best zal me een worst wezen ik gooi verder nooit wat op de grond

Zelfs toen ik nog rookte trapte ik mijn peuk uit en gooide hem in de prullenbak
Ik ga geen bak sla in de auto laten liggen terwijl ik de deksel al bij de mc in de prullenbak heb gegooit en nog 3 uur in de auto moet zitten met 30 graden

Evelli niet trots na vertellen ik vond het gewoon grappig meer niet

Maargoed ik ga er verder niet meer op in op deze onzinnige discussie

Goeie houding heb jij, daar kom je ergens mee in het leven +:)+

Ontopic: ik ben erg benieuwd naar de Deluxe .... binnenkort maar eens testen O:)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 17:49

Mijn patatbak vloog over straat.... Harde windvlaag hier en weg was het bakje met de patat. Snik!
Nee, heb het niet op kunnen ruimen, met zon rukwind was ie pleite en de straat was veel te druk om te gaan zoeken.
Ik vond het niet grappig, want mijn patatjes waren ook weg hahaha

Stomme tropische winden hier.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 17:50

Ik ga graag naar de Mac. Pakweg een keertje in de 2 maanden, soms meer, soms minder. Neem altijd de McChicken, één van de enige (of enige?) burgers zonder kaas :+ En die saus/dressing, zo lekkeeeeeer!!!

Enige keer dat ik het niet zo leuk vond, was toen een medewerkster me plots kwam vragen of mijn frietjes wel goed smaakten, omdat ik die eigenlijk niet meer mocht hebben, ze waren niet goed meer :? Heb toen nieuwe frietjes gekregen, maar vond het bizar dat ik dus niet-goede frietjes kreeg en dat ik zelf eigenlijk niet wist/weet wat ermee scheelde..

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 17:55

Ik ga regelmatig met m'n vriend langs de mac drive. Moet wel zeggen dat de wachttijden de laatste tijd wel errug lang zijn hoor.. En dat is niet alleen bij de mac drive, laatst waren we binnen aan het bestellen nou na 10 min. hadden we nog niet ons eten! Vind dat niet kunnen voor een bedrijf als de mac.
Oja, er werken trouwens wel vaak snuggere mensen bij de mac drive :') sorry dat ik het zeg haha

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 17:58

Tieneke schreef:
Ik ga graag naar de Mac. Pakweg een keertje in de 2 maanden, soms meer, soms minder. Neem altijd de McChicken, één van de enige (of enige?) burgers zonder kaas :+ En die saus/dressing, zo lekkeeeeeer!!!

Enige keer dat ik het niet zo leuk vond, was toen een medewerkster me plots kwam vragen of mijn frietjes wel goed smaakten, omdat ik die eigenlijk niet meer mocht hebben, ze waren niet goed meer :? Heb toen nieuwe frietjes gekregen, maar vond het bizar dat ik dus niet-goede frietjes kreeg en dat ik zelf eigenlijk niet wist/weet wat ermee scheelde..

Krijg je iig nieuwe verse frietjes :D Opzich wel netjes dat ze dan komen toch, misschien iemand die niet op de timer had gelet.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 18:02

Ik heb ook wel een keer zoiets gehad. Ik stond drankentap bij de counter in de avondrush. En toen had ik een milkshake getapt maar de siroop was op dus die kon niet verkocht worden. En toen kwam meisje is deze goed dus ik zo nee maar zij dacht dat ik een grapje maakte en nam hem toch mee. Ik had het even niet door. En toen zag ik dat later en toen ben ik naar die jongen gegaan en heb ik hem een nieuwe gegeven en gezegd dat de siroop op is en dat hij nu een goede krijgt.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 18:02

Evelli schreef:
Moet eerlijk zeggen dat ik voedel uit het raam gooien echt bijna het toppunt van asociaal gedrag op de snelweg vind. Er zo over opscheppen en "trots" opzijn is nog erger.
Weer vuilnis = bakje, in de natuur :n

Hier ben ik het helemaal mee eens!
En ook al was er niemand op de weg vind ik het alsnog gevaarlijk..

@ Tieneke
Je kunt burgers ook zonder kaas bestellen :)
Laatst was er iemand en die wilde een burger zonder brood :')

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 18:34

Vooral dat opscheppen. Leuk dat jij eens 'een kauwgompje' op je voorruit hebt gehad, ik heb eens alle sneeuw van een sukkel die te lui was om zijn auto goed sneeuwvrij te maken op mijn voorruit gehad. En ja, de sneeuw was te zwaar voor mijn ruitenwissers en nee; ik reed geen 30km per uur. Dingen uit ramen gooien is gewoon tokkie, ik heb altijd een rolletje pedaalemmerzakken in mijn auto, daar verzamel ik (en mijn bijrijders) mijn vuil in, dat gooi ik dan thuis netjes in de afvalbak.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 20:40

Hmmmm!
Ik heb net een deluxe menu op ( zonder uien :)) ) met een lekkere milkshake mango-passievrucht en een portie garnalen erbij met chilisaus! Jum jum.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 20:54

Neem altijd de burgers zonder kaas. Krijg je verse burgers :D speciaal gemaakt.

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 21:25

Net de vanille milkshake op en de honing mosterd wrap.. Genieten :9

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 21:26

Evelli schreef:
Neem altijd de burgers zonder kaas. Krijg je verse burgers :D speciaal gemaakt.

Mjammie, ik vind de kaas juist het lekkerste! Zonde om die er niet op te doen :P Maar gelukkig heb ik eigenlijk altijd wel één of meerdere dingen die er niet op moeten, dus ook altijd verse burgers. Nu ook de Mc Deluxe, zonder sauzen, zonder komkommer en zonder uien :+
Kreeg hem eerst alleen ook zonder sla, maar ff terug gegaan en toen hebben ze dat alsnog erop gedaan :j

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 21:30

Vandaag Bigmac gehad :9 Ze gooien er wel armoedig weinig augurk op, trouwens :')

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 21:40

Ik ga morgen weer is naar de Mac. Er lagen van die kortingsbonnetjes in de bus. Dus het word een Happy Meal met 9 extra kipnuggets.. :D

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 21:44

ik ben wel eens achter een auto aangerend omdat een collega perongeluk een oude burger had meegegeven, meneer was érg blij dat ik m even terugriep :)

Anthonia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 21:44

mcdonalds is best lekker op z'n tijd :))
maar die reclame van dat 'trots op het werken bij mcdonalds' gaat wel echt te ver :+

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 21:47

tsja.. veel mensen lachen me uit als ik vertel dat ik bij de mac werk, maar ik vind dat nergens op slaan.. ik werk er, and it's a great place to work! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 21:49

Oh ben ik nu ook asociaal omdat ik mijn afgekluifte appel uit het raam gooi? Ook op de snelweg? En dat ik dat doe voor de beesten zodat ze daar nog langer van kunnen genieten?? Waar ik pro ben in gooien maar regelmatig nog tegen het raam aan gooi zodat de halve appel ontploft in de auto.

Ik beken, maar ben ik dan ook aso?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 21:52

Ik zou zeggen dat je dan niet aso bent. Maar ik vind dat zodra je afval uit het raam gooit met wat voor reden dan ook en wat het ook is, je asociaal gedrag vertoond.

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 21:57

Ik heb niet alle pagina's bijgelezen maar vraag me dus wel af of het hot item over de hygiene in de speeltoestellen is voorbijgekomen? Over het feit dat bij inspectie behoorlijk ernstige ziekteverwekkers zijn gevonden inc. geslachtsziekten?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 22:03

Gentlegiant schreef:

tjah jij gebruikt vast de openbare weg als prullenbak...kennelijk niet meegekregen dat vuilnis in de vuilnisbak hoort en niet op de snelweg 8)7 :n ...
ik laat meestal al mijn lege zakjes etc in de auto liggen en gaat altijd in een grote plastic zak die weer in de vuilnis beland..
en peuken die gaan hier toch echt in de daarvoor ingebouwde asbak in de auto <<) altijd netjes opgevoed door mams en paps vuil gooi je niet op straat maar die gooi je in de vullesbak...maar goed wat deze instelling betreft vind ik dit behoorlijk aso :x

en ik wil naar mac :')