Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gentlegiant schreef:Waarom moet ik toe geven dat het assiocaal is het zal best zal me een worst wezen ik gooi verder nooit wat op de grond
Zelfs toen ik nog rookte trapte ik mijn peuk uit en gooide hem in de prullenbak
Ik ga geen bak sla in de auto laten liggen terwijl ik de deksel al bij de mc in de prullenbak heb gegooit en nog 3 uur in de auto moet zitten met 30 graden
Evelli niet trots na vertellen ik vond het gewoon grappig meer niet
Maargoed ik ga er verder niet meer op in op deze onzinnige discussie
Tieneke schreef:Ik ga graag naar de Mac. Pakweg een keertje in de 2 maanden, soms meer, soms minder. Neem altijd de McChicken, één van de enige (of enige?) burgers zonder kaasEn die saus/dressing, zo lekkeeeeeer!!!
Enige keer dat ik het niet zo leuk vond, was toen een medewerkster me plots kwam vragen of mijn frietjes wel goed smaakten, omdat ik die eigenlijk niet meer mocht hebben, ze waren niet goed meerHeb toen nieuwe frietjes gekregen, maar vond het bizar dat ik dus niet-goede frietjes kreeg en dat ik zelf eigenlijk niet wist/weet wat ermee scheelde..
Evelli schreef:Moet eerlijk zeggen dat ik voedel uit het raam gooien echt bijna het toppunt van asociaal gedrag op de snelweg vind. Er zo over opscheppen en "trots" opzijn is nog erger.
Weer vuilnis = bakje, in de natuur
Evelli schreef:Neem altijd de burgers zonder kaas. Krijg je verse burgersspeciaal gemaakt.
Gentlegiant schreef:Ik ga geen bak sla in de auto laten liggen terwijl ik de deksel al bij de mc in de prullenbak heb gegooit en nog 3 uur in de auto moet zitten met 30 graden