Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laura

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 15:54

Hepske; als je veel (vreet-)buien hebt en zoete trek, moet je eens in het andere topic kijken op VT; voor fase 1. Daardoor ' kick je af' van suikers. Zo'n vreetbui kan namelijk een lichamelijke reactie op suiker/snelle koolhydraten zijn, ipv tussen de oren zitten.

Spetter, je dag ziet er gezond uit.
Poison: Volgens mij eet jij te weinig. Na zo'n dag krijg je eerder behoefte aan zo'n enorme vreetbui waar jij het over hebt - probeer op de dagen dat je daar geen last van hebt, toch wat meer (gezonds) te eten, dan voorkom je weer zo'n schransdag Lachen

Vanavond is mijn laatste PT sessie.... ik zit er nog over na te denken wat ik nu doe - of ik een ' gewoon abbo' neem; ik weet de oefeningen inmiddels wel; of ik 1 of 2x pw met haar blijf oefenen, of ik personal training in machine-pilates neem.... Hmmm ik moet er nog maar even over nadenken.

Ik heb gisteren de fiets gepakt en een uur gefietst. Dat is hier het voordeen; we hebben hele mooie fietstrails; enorm druk met allerlei joggers en fietsers en andere sportieve mensen, maar goed te doen. Het enige nadeel is dat net voor ik terug ben bij mijn appartement, ik een ENORME heuvel opmoet. Zou handiger zijn als ik dat in het begin avn de route had om mijn hartslag omhoog te helpen, ipv aan het eind. Haha...

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 17:50

Ik doe ook mee Tong uitsteken
Heel raar, ik wil dan steeds heel gezond eten. Ben ik even heel gezond bezig, krijg ik zo zin in een appel bijvoorbeeld. Als ik dan weer een appel eet ben ik weer teleurgesteld in mezelf dat ik het niet kon. Maar later heb ik weer zin in een appel en kan ik er gerust nog een eten. Is dit herkenbaar.
Snoepen doe ik al eigenlijk niet meer, ik heb het mezelf verboden Tong uitsteken

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 19:02

Sinds wanneer zijn appels slecht Verward

Je moet jezelf ook dingen kunnen toestaan, zoals 1x per dag wat lekkers of 1x per week, dan is 't een stuk makkelijker om te diëten.

En elke dag fruit eten is ook heel gezond, dus zeker niet die appels vergeten.

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 20:25

Heb vandaag een stuk of 5/6 broodjes (met beleg ook zoet, pasta enzo.. Schijnheilig ) gegeten, een appel en wat koekjes... ohja en een kop soep & meloensalade. Bloos Ik ben geen warm eter (nooit echt gek op geweest) dus als ik de kans krijg eet ik veel liever brood of broodjes... Verder nog vooral water (zeker 1,5 liter) en nog wat spa met smaakje..
Ben hooguit 2 kilo afgevallen dus t schiet niet echt op... Boos! Morgen ga ik weer naar de sportschool, word echt gek van mn buikje Huilen Bleh...

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 20:54

Hahaha ik heb vandaag bijna een heel bakje celebrations op (alleen de bounty's niet Vork ) En ik voel me niet eens slecht (nog niet Tong uitsteken) maar ik had ook wat te vieren Haha!
Ben geslaagd Haha! en er was even niemand in de buurt om het mee te delen tjah Schijnheilig

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 21:21

IngridM schreef:
mag ik vragen hoe lang je bent spetterlover? tenzij je 1.50 bent kun je toch nooit overgewicht hebben ?

1.65
Maar ik ga binnenkort sporten en dan ga ik lekker niet meer op de weegschaal staan, maar voor de spiegel, spieren zijn toch zwaarder. Maarja, voor nu, aangezien ik niet sport, zegt mijn gewicht toch wel iets.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 21:22

Mijn dag vandaag was trouwens NIET goed, naast mijn gewone maaltijden waren de reep chocola, het pakje skittles, de croissant en het pistoletje ook erg lekker. Maarja, meestal op donderdag, lange en vermoeiende dag op school.. Zolang het bij 1x in de week zo overdreven blijft kan het wel. Morgen weer lekker gezond eten Ja

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 21:48

Spetterlover, ik snap niet dat jij wil afvallen Verward Maar goed, dat zal wel aan mij liggen...

Ik heb lekker een heel bakje aardbeien opgegeten vandaag Lachen Heerlijk was dat! Verder het gebruikelijke, yoghurt met muesli en 2 sneetjes brood met kaas. En als diner een gevulde tomatensoep en een mager fruittoetje.

Was opeens 71.5 vanochtend Bloos!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 21:53

Het is niet echt afvallen, gewoon gezonder eten, en mijn bovenbenen en mijn kont, die zijn gewoon niet leuk meer, dat zeggen andere mensen ook. Maar daar ga ik binnenkort voor sporten en dan blijf ik gewoon gezond eten. Hoop dat dat lukt.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 23:18

Ik heb ook niet de beste dag ooit gehad. niet slecht, maar toch....vanochtend 2 volkoren boterhammen met beetje hagelslag. In de loop van de ochtend een peer.
tussen de middag 2 witte pistoletjes (slecht dus) met kalfsfilet, dat is een soort van verslaving die kalsfilet mjammie.
''s middags weer fruit en als avondeten (moest naar les dus moest iets meenemen) had ik twee zwaar bruine pistoletjes mee met sla, komkommer en filet americain.

nu net komkommer, augurke en roma tomaatjes gedipt in salsa saus.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 23:44

gefeli Jamy!
Spetterlover - ik gok dat het bij jou meer uithaalt om gezond te eten en via sport vet te gaan verbranden.
Plus dat ik niet weet hoe ge gebouwd bent, maar bij sommige mensen is dat ook een punt. Ik zie wel eens in de VIVA mensen staan bij Anybody die geen grammetje vet hebben maar toch een flinke kont. Tsja - dat is enkel te accepteren dan!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 07:25

Jamy schreef:
Hahaha ik heb vandaag bijna een heel bakje celebrations op (alleen de bounty's niet Vork ) En ik voel me niet eens slecht (nog niet Tong uitsteken) maar ik had ook wat te vieren Haha!
Ben geslaagd Haha! en er was even niemand in de buurt om het mee te delen tjah Schijnheilig

gefeliciteerd!! Haha!

hepske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 07:25

Laura ik denk inderdaad dat ik die eerste fase 2 weken zal moeten doen, want ik merk echt dat ik er om de één of andere reden aan verslaafd ben aan al dat zoet. Alleen kan ik er niet goed aan uit, ik wil echt gewoon weten wat wel en niet mag, maar kan dat nergens goed vinden heb al wat rondgezelen, ook zou ik liever een vaste dagplanning hebben dat ik weet wat ik mag....

Gisterenavond nog heel gezond gegeten sla en dergelijke maar nog veel gezondigd ook nog nog en weeral koekjes en dergelijke.

Deze morgen ook weer 2 boterhammen met choco dun gesmeerd wel en een actimel 0%.
Die 2 boterhammen zijn voor mij echt niet genoeg, ik moet nu gaan werken en dan eet ik tot half 2 kwart voor 2 niets meer alleen nog water drinken, met als gevolg dat ik dan super veel honger heb en alles wat ik tegenkom naar binnen gooi.(ook dan nog is heel de voormiddag hard doorwerken he.)
Ik ga vandaag voor de verandering maar eens een appel mee naar het werk nemen kan ik die als ik toch even tijd heb snel opeten, dan heb ik na het werk misschien niet zo veel honger.
Want ik eet dan voor de middag niets, maar na de middag of s avonds haal ik die schade spijtig genoeg wel in...

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 07:30

Als die boterhammen niet genoeg zijn, dan eet je er toch nog 1 of 2 bij ? Lachen En kan je op je werk tussendoor niet iets eten?

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 07:39

Jullie hebben toch zeker thuis wel iets anders dan chocopasta? Kaas, ham, íets?

Kan je niet een paar boterhammen meenemen naar je werk? Lachen

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 08:26

Gefeliciteerd Lotte !!

Hepske; je kan beter iets anders eten dan chocopasta, van die zoetigheid krijg je alleen maar meer trek

Hmm, vaag.. normaal weeg ik me altijd om 4:45 (ja, mag altijd lekker vroeg beginnen met werken Slapen ) maar vandaag ben ik een dagje vrij en heb me om 7:45 gewogen, weeg ik ineens 55,5 ipv 56.5

Wie heeft er een verklaring voor??

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 08:31

Als je slaapt vast je als het ware. Dus als je langer slaapt, verbrand je meer. Tenminste, dat denk ik Lachen

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 11:48

_Scarlet_ schreef:
Als je slaapt vast je als het ware. Dus als je langer slaapt, verbrand je meer. Tenminste, dat denk ik Lachen

Dus al die slanke mensen zijn eigenlijk gewoon slaapkoppen Pling Tong uitsteken

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 12:23

MarijeR schreef:
_Scarlet_ schreef:

Dus al die slanke mensen zijn eigenlijk gewoon slaapkoppen Pling Tong uitsteken

*LOL* haha zo kun je 't ook bekijken Tong uitsteken

hepske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 14:22

Dan ga ik vanaf nu ook wat meer slapen dan...

IK heb op mijn werk momenteel echt geen tijd om iets te eten, ik heb mijn appel onderweg terug naar huis in de auto opgegeten.
We hebben nog wel iets anders dan chocopasta, maar de kaas en dergelijke zit in dezelfde bak als het vlees, ook het paardenvlees, en daar ben ik zo vies van dat ik ook de rest niet meer eet, ben daar nogal een raar in hoor. Geef mij maar mijn eigen potje choco 'erg he?'

In ieder geval deze morgen mijn 2 boterhammen ging goed, dan na het werk een grote appel, en een kleine ananas gemixed met magere 0%yoghurt en canderel, was superlekker hoor...Ik kan er nog heel de namiddag van drinken als ik trek krijg.
Net ook weer een beetje gezondigd, een klein kinderbuenotje gegeten....
Nu tot het avondmaal niets dan fruit en hopen dat we deze avond iets gezond of iets magers eten.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 15:51

Maaltijdplannen South BEach zijn er genoeg te vinden op die fora en in het boek.

Als je vies bent van paardenrookvlees, koop je kaas en een andere bak. Zo simpel is het - want dat is natuurlijk een beetje een excuus Knipoog

Ik heb gisteravond mijn laatste PT sessie gehad en ze heeft me echt gemarteld Haha! We hadden zo'n bankje waar ik dan door mijn knieen moest gaan totdat ik er ongeveer op zat en dan omhoog springen tot je erop staat, 10x. Vervolgens 10X opdrukken en 10X rugspieren en 10x aan je armen omhoog, en dan het rondje weer drie keer opnieuw. Pfffff.... Cool

Ik ben er nog niet uit wat ik nu verder ga doen. Ik ben met deze 10 sessies ongeveer 1 pond afgevallen ipv de verwachtte 10 Clown maar dat is wrsch te wijten aan de toename in spier. Ik ben wel een heel stuk strakker - en..... mijn cellulite is bijna als sneeuw voor de zon verdwenen!! Wow!

Nu heb ik een aantal opties:
Ik kan doorgaan met 1x pw met PT trainen (dat is weer 10 sessies) en dat is dan $600 >;) - Ik kan ook een abonnement afsluiten dat ik gebruik mag maken van de faciliteiten en mezelf trainen, dat is $150. Of ik kan me inschrijven voor pilates op de machine, ook met een pt, a $35 per sessie.
Ik denk toch maar dat ik gewoon voor het abbo ga, en als ik mezelf goed motiveer kan ik vast wel dezelfde resultaten bereiken als zij, en dat ik een heel stuk goedkoper *LOL* Kan er nog een massage bij en kan ik alvast een maatje kleinere kleren gaan kopen Knipoog

Ik heb ontdekt dat ik in NY gebruik kan maken van een sportschool bij mijn hotel - maar dat is $20 pd... Misschien dat ze daar ook sportscholen hebben waar ze proeflessen geven. Dan ga ik gewoon elke dag naar een andere *LOL* Met wat creativiteit kom je er wel Knipoog

Ik moet trouwens van de M&Ms afblijven want dat is inmiddels 3 handjes per dag geworden. Ik denk dat ik een weekje fase 1 SB/combi met Ultimate NY Body Plan ga doen, dat is mn geconcentreerd op Proteine en groentes in combi met flinke training. Lijkt me wel wat Lachen

Ik ben wel superblij met mijn verdwenen cellu - en ik heb een stuk strakkere benen Pling
Laatst bijgewerkt door Laura op 03-06-05 16:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 16:00

weet je wat erg lekker is, wasa lichtgewicht krackers Lachen daarvan zittern maar 25 calorien per stuk en vult behoorlijk! in heerlijk als tussendoortje *LOL* Vandaag als ontbijt twee volkoren boterhammen met kipfile, tussendoor een peer en twee was krackers(zonder beleg) tussendemiddag twee boterhammen met appelstroop en zonet een appel en twee was krackers. Heb inmiddels al 2 liter water gedronken Clown

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 18:29

Klinkt goed Passival, dat is wel gezond, die lichtgewicht crackers Lachen
Je dag ziet er ook goed uit!

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 19:24

Bij mij gaat het de laatste paar dagen wel goed. Ik kan gewoon snoepen zonder meteen vreetbuien te krijgen.
Gewoon net zoals toen ik nog niet aan de pil was Knipoog

Of het zin heeft meer te slapen weet ik niet hoor, als je wakker bent verbrand je toch ook vet? als je wakker in bed zit de hele nacht ben je om 5 uur ook zwaarder als 7 uur.

Natascha13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 21:08

Ik heb een tip voor iedereen die het doet: Geen prik drinken, alleen water en vruchtensap en kalorien tellen. Dat met dat water heb ik al 2 weken volgehouden. Zet hem op allemaal!!!