Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Floko

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 22:45

Ik ben erg blij met mijn magic box van lepeltje liefde. Pilav rijst, een sausje, paneer(bakkaas) en witte chocolademousse. :9 genoeg voor twee personen. Ook een heel aardige vrouw, echt exact hoe het concept voor mijn idee moet zijn.
Afbeelding

Afbeelding

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 22:49

Willeke mijn ervaring met Statie is wel goed, al had ok gehoopt op een kant en klare maaltijd. Kreeg verse zalm, gekookte pasta met pesto en 3 stukjes taart. Was zeker wel waar voor mijn geld.
Maar je moet ook wel wat geluk hebben, net wat er over is.

Deka Orden was vorige week ook erg goed.

Barron

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 22:53

Vandaag voor de eerste keer twee maaltijden besteld bij een tapas restaurant.

Afbeelding

Afbeelding

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 23:07

Barron schreef:

[ [url=m/1vzRKe.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/xhkZos.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mag ik vragen wat dit je gekost heeft..? :=

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-19 23:31

Ik ga morgen met vriendin een hapje eten in de stad en aansluitend zouden we een pakketje bij de spar halen want we vinden het concept allebei leuk! (Eerst geld uitgeven en dan besparen haha) Ik had 2 bonnen vast gekocht want soms gaat het vrij snel. Bleek dat zij er ook al 1 had gekocht. De 3e verdelen we maar onderling hihi. Ik ben bv echt een vis eter, zij lust dat niet. Kunnen we evt beetje ruilen met elkaar mochten er dingen inzitten die we niet echt gebruiken.

Steeph schreef:
Barron schreef:

[ [url=m/1vzRKe.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/xhkZos.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mag ik vragen wat dit je gekost heeft..? :=
hm inderdaad. wat is het eigenlijk? Smaakte het wel lekker.

Floko schreef:
Ik ben erg blij met mijn magic box van lepeltje liefde. Pilav rijst, een sausje, paneer(bakkaas) en witte chocolademousse. :9 genoeg voor twee personen. Ook een heel aardige vrouw, echt exact hoe het concept voor mijn idee moet zijn.
[ [url=m/RaCOak.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/5ES1z9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hmm lekker! Ziet er erg goed uit.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-01-19 09:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, graag de WIJZIG knop gebruiken

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 23:40

ChantalSmook schreef:
Ik ga morgen met vriendin een hapje eten in de stad en aansluitend zouden we een pakketje bij de spar halen want we vinden het concept allebei leuk! (Eerst geld uitgeven en dan besparen haha) Ik had 2 bonnen vast gekocht want soms gaat het vrij snel. Bleek dat zij er ook al 1 had gekocht. De 3e verdelen we maar onderling hihi. Ik ben bv echt een vis eter, zij lust dat niet. Kunnen we evt beetje ruilen met elkaar mochten er dingen inzitten die we niet echt gebruiken.

Je kunt nog annuleren he mocht je denken dat word mij echt teveel. Tot 3 uur voor de afhaaltijd.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-19 23:45

Ja vooralsnog kon het meeste de vriezer in van daar. Dus ik gok het er een keertje op hihi. We hebben allebei een partner en anders maak ik anderen er wel blij mee.

Barron

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 23:50

Mijn maaltijd koste €3,95 per maaltijd dus keer twee voor wat je op de foto ziet. Het was best lekker. Gefrituurde courgette, bladerdeeg met salami en kaas en een stukje stokbrood met carpaccio. We hebben later nog wel een boterhammetje gegeten .

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 00:11

Barron schreef:
Mijn maaltijd koste €3,95 per maaltijd dus keer twee voor wat je op de foto ziet. Het was best lekker. Gefrituurde courgette, bladerdeeg met salami en kaas en een stukje stokbrood met carpaccio. We hebben later nog wel een boterhammetje gegeten .

Gelukkig was het lekker, want dat vind ik best wel duur voor wat je krijgt. Voor die prijs kun je bijna beter zelf iets kopen, want dan weet je zeker dat je het lekker vindt.

Sommige bedrijven moeten echt nog wel leren, dus ik denk dat feedback geven echt heel nuttig is!

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 06:36

tiwi1969 schreef:
Willeke mijn ervaring met Statie is wel goed, al had ok gehoopt op een kant en klare maaltijd. Kreeg verse zalm, gekookte pasta met pesto en 3 stukjes taart. Was zeker wel waar voor mijn geld.
Maar je moet ook wel wat geluk hebben, net wat er over is.

Deka Orden was vorige week ook erg goed.

Wanneer was je bij Statie?
Ik was daar in oktober en kreeg 5 hard gekookte eieren, een stuk onbekende vis, twee bijna volle pakken karnemelk houdbaar tot die dag, plakje tomaat in een plastic bakje, plakje ui in een bakje en die stukken cheesecake incl haar.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 10:54

Klinkt toch niet slecht, afgezien van de karnemelk (lust ik echt niet, brrrrr) en de haar.
Je hebt echt gekregen wat over is, dat is ook het idee van 2g2g

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 11:06

Was er al iemand bij de ah2go in Tilburg geweest?

Edit: bon gekocht

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 12:49

Mövenpick Den Bosch +:)+
Vast niet de originele waarde maar je krijgt een papieren tasje, een paar bakjes en een plastic tasje die je volledig mag vullen met alles wat niet voorverpakt is en vriendelijk personeel +:)+
Zeker voor herhaling vatbaar als ik in de buurt ben!

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 13:28

Amyyy schreef:
Barron schreef:

Gelukkig was het lekker, want dat vind ik best wel duur voor wat je krijgt. Voor die prijs kun je bijna beter zelf iets kopen, want dan weet je zeker dat je het lekker vindt.

Sommige bedrijven moeten echt nog wel leren, dus ik denk dat feedback geven echt heel nuttig is!

Maar je moet ook niet vergeten dat een restaurant geen supermarkt is he

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 13:29

Dayanara schreef:

Benieuwd wat je meekrijgt!

Supermarkt is voor ons niet handig doordeweeks. Op zondag krijgen wij de hellofresh box.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 14:05

Sonja_vR schreef:
Amyyy schreef:

Inderdaad. veel resto's doen bv een dagschotel voor 15 euro over de middag. De 2g2g kost dan 4.99, en dan krijg je 1 portie dagschotel mee. Voor 5-6 euro kan je ook een warme maaltijd in de supermarkt kopen, dus erg veel bespaar je er niet mee (met het verschil dat je, als het goed is, wel vers en lekker restaurant eten hebt dan.)

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 14:10

Nessa schreef:
Dayanara schreef:

Benieuwd wat je meekrijgt!

Supermarkt is voor ons niet handig doordeweeks. Op zondag krijgen wij de hellofresh box.

Box voor de hele week? Anders zou je nog kunnen kijken voor een supermarkt op de dagen die je overhoudt.

Donderdag heb ik les op de manege en vlakbij stal zit dus een bakker en een spar dus die wil ik beide meepakken:j (als er bonnen beschikbaar zijn)

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 14:32

Ik ga straks voor het eerste bij de Watertuin in spijkernisse de lunch box halen. Ben heel benieuwd.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 14:47

Dayanara schreef:
Box voor de hele week? Anders zou je nog kunnen kijken voor een supermarkt op de dagen die je overhoudt.

Jep 5 dagen.
Maar wellicht kunnen we op zaterdag weer een bon voor een supermarkt doen :)

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 15:20

tiwi1969 schreef:
Klinkt toch niet slecht, afgezien van de karnemelk (lust ik echt niet, brrrrr) en de haar.
Je hebt echt gekregen wat over is, dat is ook het idee van 2g2g

Dan verschillen we daarin van mening. Ik vind een plastic bakje om een plakje ui en een plastic bakje om een schijfje tomaat echt totaal tegen mijn beweegredenen om te kopen bij tgtg. Een stuk vis is prima, maar dan wel met data er op. En 5 hardgekookte en gepelde eieren kan ik ook niet allemaal op..

Ik heb een berichtje gestuurd over mijn ervaring bi Gimsel en ze hebben het geld zo teruggeboekt. Was helemaal niet mijn intentie het geld terug te krijgen, het was meer als signaal bedoeld. Wel heel netjes van tgtg *\o/*

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 15:25

Duhelo schreef:
Sonja_vR schreef:

Inderdaad. veel resto's doen bv een dagschotel voor 15 euro over de middag. De 2g2g kost dan 4.99, en dan krijg je 1 portie dagschotel mee. Voor 5-6 euro kan je ook een warme maaltijd in de supermarkt kopen, dus erg veel bespaar je er niet mee (met het verschil dat je, als het goed is, wel vers en lekker restaurant eten hebt dan.)

Maar dit waren twee bonnen, dus in het totaal bijna €8. Ik vind deze bakjes echt geen dagschotel hoor, zeker niet degene met maar twee stokbroodjes carpaccio. Als dit voor een bon was geweest, had ik het wel netjes gevonden

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 15:31

Amyyy schreef:
Duhelo schreef:

Maar dit waren twee bonnen, dus in het totaal bijna €8. Ik vind deze bakjes echt geen dagschotel hoor, zeker niet degene met maar twee stokbroodjes carpaccio. Als dit voor een bon was geweest, had ik het wel netjes gevonden

Vind ik ook inderdaad. Zou ik toch wel een mailtje over sturen.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 15:55

oh. ik had het helemaal verkeerd gelezen. Die 2 bakjes op de foto waren samen 8 euro? Ik dacht dat die twee bakjes 4 euro waren en er nog eens die portie was die niet op de foto stond. Dan vind ik het ook karig ja..

Barron

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 16:16

De foto toont inderdaad alles wat we hadden gekregen voor bijna €8,00. Niet zo gek veel inderdaad. Vandaar ook dat we later nog een boerhammetje hebben gegeten.

Nou was ik daar op zich niet zo teleurgesteld over hoor. Het smaakte in orde en ze waren reuze vriendelijk. Zelf wilde ik graag een keer gebruik maken van too good to go omdat ik het idee van het voorkomen van voedsel verspilling onderschrijf. Bij ons in de buurt is dit de enige zaak die mee doet, dus veel keuze had ik niet. Wat ik alleen jammer vond was dat ik bakjes mee had genomen, maar het eten in piepschuim bakjes mee kreeg en ik het idee dat ze niet dat hebben mee gegeven wat anders zou worden weggegooid, maar dat ze een mini menuutje hebben samengesteld speciaal voor deze actie. Tja, wat mij betreft is dat niet helemaal het idee. Het restaurant zat ook nog vol gasten. Hoe dan ook ik hoop op meer deelnemers bij mij in de buurt en dan probeer ik het gewoon nog een keer.

olga

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 16:17