Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steeph schreef:hm inderdaad. wat is het eigenlijk? Smaakte het wel lekker.Barron schreef:Vandaag voor de eerste keer twee maaltijden besteld bij een tapas restaurant.
[ [url=m/1vzRKe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xhkZos.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mag ik vragen wat dit je gekost heeft..?
Floko schreef:Ik ben erg blij met mijn magic box van lepeltje liefde. Pilav rijst, een sausje, paneer(bakkaas) en witte chocolademousse.genoeg voor twee personen. Ook een heel aardige vrouw, echt exact hoe het concept voor mijn idee moet zijn.
[ [url=m/RaCOak.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5ES1z9.jpg]Afbeelding[/url] ]
ChantalSmook schreef:Ik ga morgen met vriendin een hapje eten in de stad en aansluitend zouden we een pakketje bij de spar halen want we vinden het concept allebei leuk! (Eerst geld uitgeven en dan besparen haha) Ik had 2 bonnen vast gekocht want soms gaat het vrij snel. Bleek dat zij er ook al 1 had gekocht. De 3e verdelen we maar onderling hihi. Ik ben bv echt een vis eter, zij lust dat niet. Kunnen we evt beetje ruilen met elkaar mochten er dingen inzitten die we niet echt gebruiken.
Barron schreef:Mijn maaltijd koste €3,95 per maaltijd dus keer twee voor wat je op de foto ziet. Het was best lekker. Gefrituurde courgette, bladerdeeg met salami en kaas en een stukje stokbrood met carpaccio. We hebben later nog wel een boterhammetje gegeten .
tiwi1969 schreef:Willeke mijn ervaring met Statie is wel goed, al had ok gehoopt op een kant en klare maaltijd. Kreeg verse zalm, gekookte pasta met pesto en 3 stukjes taart. Was zeker wel waar voor mijn geld.
Maar je moet ook wel wat geluk hebben, net wat er over is.
Deka Orden was vorige week ook erg goed.
Amyyy schreef:Barron schreef:Mijn maaltijd koste €3,95 per maaltijd dus keer twee voor wat je op de foto ziet. Het was best lekker. Gefrituurde courgette, bladerdeeg met salami en kaas en een stukje stokbrood met carpaccio. We hebben later nog wel een boterhammetje gegeten .
Gelukkig was het lekker, want dat vind ik best wel duur voor wat je krijgt. Voor die prijs kun je bijna beter zelf iets kopen, want dan weet je zeker dat je het lekker vindt.
Sommige bedrijven moeten echt nog wel leren, dus ik denk dat feedback geven echt heel nuttig is!
Sonja_vR schreef:Amyyy schreef:
Gelukkig was het lekker, want dat vind ik best wel duur voor wat je krijgt. Voor die prijs kun je bijna beter zelf iets kopen, want dan weet je zeker dat je het lekker vindt.
Sommige bedrijven moeten echt nog wel leren, dus ik denk dat feedback geven echt heel nuttig is!
Maar je moet ook niet vergeten dat een restaurant geen supermarkt is he
Nessa schreef:Dayanara schreef:Was er al iemand bij de ah2go in Tilburg geweest?
Edit: bon gekocht
Benieuwd wat je meekrijgt!
Supermarkt is voor ons niet handig doordeweeks. Op zondag krijgen wij de hellofresh box.
tiwi1969 schreef:Klinkt toch niet slecht, afgezien van de karnemelk (lust ik echt niet, brrrrr) en de haar.
Je hebt echt gekregen wat over is, dat is ook het idee van 2g2g
Duhelo schreef:Sonja_vR schreef:
Maar je moet ook niet vergeten dat een restaurant geen supermarkt is he
Inderdaad. veel resto's doen bv een dagschotel voor 15 euro over de middag. De 2g2g kost dan 4.99, en dan krijg je 1 portie dagschotel mee. Voor 5-6 euro kan je ook een warme maaltijd in de supermarkt kopen, dus erg veel bespaar je er niet mee (met het verschil dat je, als het goed is, wel vers en lekker restaurant eten hebt dan.)
Amyyy schreef:Duhelo schreef:
Inderdaad. veel resto's doen bv een dagschotel voor 15 euro over de middag. De 2g2g kost dan 4.99, en dan krijg je 1 portie dagschotel mee. Voor 5-6 euro kan je ook een warme maaltijd in de supermarkt kopen, dus erg veel bespaar je er niet mee (met het verschil dat je, als het goed is, wel vers en lekker restaurant eten hebt dan.)
Maar dit waren twee bonnen, dus in het totaal bijna €8. Ik vind deze bakjes echt geen dagschotel hoor, zeker niet degene met maar twee stokbroodjes carpaccio. Als dit voor een bon was geweest, had ik het wel netjes gevonden