Geeeen zin gehad om te koken. Dus kippenballetjes met chili erin + een hamburger in de airfryer gepleurd en wat opgebakken aardappels. Groenten waren ook de planning, maar kwam aan het eind er achter dat ik die vergeten was. Nouja.. lekker was het wel
xNavatu
Geplaatst: 07-06-16 19:09
Salade van veldsla, tonijn, ui, beetje yogonaise, komkommer, paprika, mais, een eitje en peper
Gisteren lekker gevulde paprika's gehad (foto's voordat ze de oven in gingen)
En vandaag een prutje van gehakt, prei, spitskool en heel veel kerriepoeder. Normaal maak ik dit als ovenschotel met aardappelpuree en een krokant korstje, zoo lekker Maar vandaag even de koolhydraatarmere versie (nog steeds lekker)
Het is echt heel simpel! De vulling heb ik gemaakt door eerst een uitje te fruiten, gehakt erbij te bakken en daarna courgette toe te voegen. In de tussentijd heb ik een paar roma tomaten ontveld en in stukjes gesneden, die kun je nog even laten meewarmen, net als de mais. Maak de paprika's schoon en vul ze met het mengsel en doe het overige gewoon in de ovenschaal erbij. Dot kaas er op en 20 min in de oven op 180-200 graden.
Vandaag eens iets nieuws geprobeerd. Mijn vader (die geen shoarma lust) was werken, dus heb ik eens iets geprobeerd te maken met shoarma. We hebben er met z'n 3e heerlijk van gegeten!
Shoarma, roerbakgroenten, rösti's en geraspte kaas in de oven. Heel simpel!
Vandaag was er niks in huis gehaald om te maken voor het avondeten. Papa en ik waren maar alleen en het idee was; we pakken wel een broodje. Uiteindelijk hadden we toch wel zin in wat warms, dus heb ik alle kastjes opengetrokken en met wat dingen die ik kon vinden toch wat gefabriceerd. Ik vind het nog best goed gelukt. Dus ik was trots op mn improvisatie