Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AllstarLove schreef:O- 2 plakken roggebrood met appelstroop en een banaan.
T- appel.
L- 2 plakken roggebrood met appelstroop.
A- 100 gram gebakken aardappelen met schil. 200 gram Hollands pannetje met champignons en prei.
Niet een heel goed lijstje en straks misschien nog een gezond tussendoortje
ChantalSmook schreef:deenhoorn. is jou lijstje van vandaag 'gezonder' dan nirmaal? wat eet je normaal gesproken dan ongezonder? want zie geen groente/fruit, zoet beleg, fris en ook pizza is niet heel gezond?
Loesss schreef:Oeh vind dit topic ineens weer. Ik deel graag mee. Beetje mezelf in de gaten houden.
O: yoghurt met speltvlokken, kokos en frambozen en lijnzaad + kop koffie
T: appel + 1 koffie + 3 groene thee
L: 2 speltbh huttenkase en tomaat + karnemelk
T: 2 speltbh huttenkase + 3 groene thee
D: verse heerlijke tomatensoep + 3 crostini's met huisgemaakte tapenade, zalm, uitje en kappertjes en een kleine salade met warme geitenkaas, appel, walnoten, tomaat, komkommer en sla (mjaaaam diner!) + 1 glas holy soda
T: blokje 85% pure choco + 2 grote mokken sterrenmunt thee
mandy358 schreef:Gefeliciteerd Paardje![]()
Jeetje LisErm94, wat een tijd!
Even in de knoei met eten hier, vandaar dat ik niet was teruggekomen nadat ik het vroeg. Nu wil ik het toch echt weer proberen! Wel lekker met jullie meegelezen
O: bananenkwark (250 gram magere kwark 1. Banaan) 1. Rijstwafel smeerkaas
T: appeltje
L: 2 waldcornboterhammen appelstroop, 2 amandelen
T: manderijn, peer
A: bruine bonen, aardappelpuree, 5 vega balletjes (32 kcal per stuk ongeveer) 1/2 manderijn toe
T: 250 gram magere kwark met een appeltje kaneel poeder en wat rozijntjes erdoor
D: water en thee
B: 18 km fietsen, 1u 20 min sportschool (10 min crosstrainer, 21 min 10 kmh hardlopen, 5 min roeien, 5 min jacobs ladder, verder kracht) (owja en schoolgym maar is nou niet echt intensief
Denk vandaag wel tevreden?