jups, in het vriesvak de vegasate ligt hier gewoon naast de beestjes sate en de vegaloempia's ook naast de gewone van hetzelfde merk. hier is dat in een vrieswand... de mora loempia staat ook gewoon op de ah webwinkel, de vegasate niet, maar die ligt hier in het dorp wel in de winkel.
ah is hier de enige super, voor andere supers moet je het dorp af
Winst: vriendje zei gisteren 'falafel vind ik toch wel het lekkerste vegovoedsel wat er is' en 'met shoarma heb ik vier broodjes nodig om vol te zitten, van dit maar twee... da's vast gezond'
Ik heb gisteren de vega saté van Mora geprobeerd, en die is inderdaad erg lekker, zo over de frietjes
..en vriendlief biologische gehaktballetjes gekocht omdat ie wel eens klaagt dat ie zo weinig vlees krijgt.. en wat zegt meneer? Die saté ziet er lekkerder uit..
Dat geldt eigenlijk voor bijna alles wat een sterke smaak heeft.. De burrito's van Knorr, en dan gewone kip vervangen door de kip van de vegetarische slager.. niemand die merkt dat er geen vlees in zit! En op mijn verjaardag heb ik iedereen getrakteerd op bitterballen uit de natuurwinkel, ook helemaal vega. Niemand had t door Nu zit in een gewone kroket sowieso maar zo'n 10 tot 25% vlees, dus daar zal de smaak niet zo zeer vandaan komen..
de vegakip van de vega slager pikt mijn vriend er zo uit "is zeker dat ene vega spul" bitterballen, ik weet niet of ze van de jumbo nog steeds zo goed zijn, maar vroegah proefde je het verschil echt niet
Magrathea
Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-13 17:15
Ik vind die kip wel echt onwijs lekker!! Zou het lekker zijn in de soep? Ik maakte vroegah altijd een hele lekkere kippensoep en zou dolgelukkig worden als ik daar een vegovariant van kom maken
mmm, ik vind hem in stoofpotjes(dus even pruttelen in saus/vloeistof) een beetje eng worden kwa mondgevoel(licht glibberig) geen idee hoe zich dat in soep houd
Toevallig heb ik vandaag kippensoep ermee gemaakt ik vond het niet tegenvallen, enige nadeel is dat je er geen draden van kan trekken zoals bij echte kip, dus je krijgt wat grotere stukken.. Maar wel lekker!
Ik kwam bij de Lidl in het vriesvak van Vitasia Veggie sticks tegen. Naast de kipnuggets. Een soort sticks met groenten en rijst erin ben heel benieuwd, heb ze meegenomen
Ik breek even in, ben in principe niet vega maar eet koemelkvrij en ontdekte daarbij de website www.melkmoetniet.be . Daar staan heel wat vega recepten op, ik heb er al een aantal uitgeprobeerd (tomaten-venkelrisotto, de tofu-citroentaart en nu ben ik aan het broodbeleg begonnen, gisteren de stevige noten"kaas" gemaakt ). Ik wou jullie de site niet onthouden, misschien zijn jullie er wat mee.