Vanavond gelukkig nog een redelijk goed smakend groot bord sushi gehad bij de wok in Almelo. Vriendje zit met nieuw huis, dus geld is momenteel ff niet beschikbaar voor sushi
Ik ga (als het goed is) vanavond sushi eten: een dinnetje is jarig en wil dat graag vieren met sushi, dan wil ik wel mee om haar verjaardagssushi op te eten .
Pietertitus ga je nog alleen sushi eten?
Roxxiejj Stom die nieuw huizen . Gelukkig was de wok sushi ook wel lekker!
Gisteren onverwachts heerlijk sushi gegeten bij koi! Helemaal blij met ed uitnodiging die ik kreeg van mijn dinnetje! Zaterdag lekker WEER sushi, maar nu als comfort food omdat mijn hubbie in Istanbul zit! @meverheugenopzaterdag!
Veel plezier Jans, laat even weten hoe het was! Met de lunch is het altijd heel rustig bij ons, en zeker op maandag. Maar een groot voordeel is dan wel dat je super snel je eten krijgt en dat alles heel vers is.
Dan worden dan een paar snelle rondjes inderdaad. Maar dat moet wel lukken, desnoods geef je het even aan. Vooral de crispy roll en de ebi tempura maki zijn zo lekker als ze vers zijn! Dus die zeker proberen.
Ik ga het zeker even aangeven. Maar dan hebben we alsnog ruim 2 uur, dat heb ik normaal met een diner dus moet wel lukken toch? Gewoon volle rondes bestellen
Ja zeker, ik maak ook nooit de 2,5 uur vol als ik daar echt ga eten. Ik verbaas me altijd over de mensen die om 6 uur binnenkomen en om half 11 nog niet weg zijn. Ik kan niet zo lang 'natafelen' haha.
Anoniem
Geplaatst: 05-11-12 11:12
Nee ik ook niet vol is vol en dan word ik altijd onrustig
Ik ga vanavond! uiteraard bij Tokyo op het Spui Ben ook niet zo van het natafelen -heb ik echt van mijn moeder, die roept bij het voorgerecht al 'we gaan wel op tijd weg hoor' .