_Noor schreef:Poeh, vergeet mij maar vandaag. Heb net een overheerlijk stokbroodje met brie, honing, walnoten en sla op![]()
En meteen een enorme lunchdip!! Heb ik de rest van de week niet gehad.
Zou zo mijn bed in kunnen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MaartPaard schreef:Klinkt lekker allemaal!!
Oke kan die kop karnemelk ook met kokosmelk? Ik gruwel van karnemelkEn wat doe je er dan op? Want ik wil het dan bijv mee naar school nemen, maar beleg wordt vaak vies zeg maar.
Ben benieuwd naar je salade phylos!
Inderdaad leuk he dat 24 kitchen, kan er echt de hele dag naar kijken hahaKomen heel vaak super leuke programma's met leuke handige tips!
MaartPaard schreef:Ja? Haha het idee karnemelk.. Brrrrrrr
MaartPaard schreef:Hesterve, ja ik was er dinsdag ja! Rond 1 uur ofzo! Wat voor kleur haar heb jij? Ik heb de ruwste van de 2 borstels genomen, vind hem erg fijn!! Boek al bijna uit, zeker een aanrader. Zie het gewoon als een foodbijbel. Ondanks dat ik al vrij veel wist toch nog een hoop opgestoken. Je krijgt er alleen wel een beetje een gevoel van 'o jee ik mag niks meer' van. Maar het is zeker interessant leesvoer!
Zag trouwens bij peulenschil.nl ofxo, zal het later nog even opzoeken, dat je heel goedkoop kiemzaden kan bestellen, en ook de adukibonen. Misschien ook een leuk idee?