Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Margriet_ schreef:Ok ik heb even een vraag. Hoe belangrijk is het dat de boter en eieren ook op kamertemperatuur zijn??
Ik heb net ccs gevuld met lemoncurd, maar wat zijn nog meer lekkere vullingen?
De ccs die ik net heb gemaakt zijn op het oog perfect, maar het lijkt net of het binnenste net niet gaar is. Heb het 20 minuten gemixt en toen 10 minuten op 150 en nog 15 min op 180. Met mix van de welkoop de cc mix
Dais_ schreef:Ik gebruik vaak de cakemix van dokter oetker, 4 eieren erbij en boter en klaarGewoon voor het gemak ja
Gisteren cakejes gebakken en ze kwamen perfect uit de oven om vervolgens helemaal in te storten... Aldus mijn schoonmoeder waren ze precies goed zo
Dais_ schreef:Gisteren cakejes gebakken en ze kwamen perfect uit de oven om vervolgens helemaal in te storten... Aldus mijn schoonmoeder waren ze precies goed zo
IngridB schreef:Leuk meggiemeg.Moet je geopereerd worden? Sterkte
![]()
Ik heb de Mjam Taart in de bus gekregen en heb een hele leuke taart gezien die ik voor de oma van mijn vriend wil gaan maken.
Nou moet ik voedingskleurstof met alcohol verdunnen. Maar kan ik daar de wilton icing colors voor gebruiken? En met welke alcohol kan ik het beste verdunnen? Heb eigenlijk nooit sterke drank in huis, dus zal wat moeten gaan halen denk ik
Rinske schreef:Ik schilder gewoon met Wilton gel kleuren, gaat prima hoor. De koeientaart en buste in panterprint zijn daarmee geschilderd. Even aanmaken met sterke drank, bijvoorbeeld stroh, van de week heb ik het met amaretto gedaan, ging ook prima.