Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Met marsepein, aardbei en echt sushi rijst met room en gesmolten witte chocola erdoor. Erg lekker maar wel heel machtig! Misschien beter als bonbon ofzo haha.
Ziet er in ieder geval goed uit! liberty22 schreef:he hellup , de orchidee inn in emmen is faiiliet en die had zo een uitgebreidde sushikaart , nu ben ik in een in groningen geweest maar dat was vrij minimaal wel lekker maar geen grote kaart en in drachten idem.
wie weet omgv. drenthe groningen misschien zelfs duitsland meppen een goede sushi?

. Ik heb echt zin om sushi te gaan eten, maar om het voor mij alleen te gaan maken vind ik toch wel zonde van het werk en in mijn uppie in een restaurant zitten vind ik ook niet echt een geweldig idee...
. vikki schreef:Aaaarghhh, waarom kom ik dit topic nou tegen... Ik vind sushi heerlijk !!! Helaas weet ik in mijn vriendenkring maar weinig mensen die er net zo over denken.... Ik heb echt zin om sushi te gaan eten, maar om het voor mij alleen te gaan maken vind ik toch wel zonde van het werk en in mijn uppie in een restaurant zitten vind ik ook niet echt een geweldig idee...
.
Maar mocht ik toch nog iemand zien te vinden die het leuk vindt om sushi te gaan eten... weten jullie ook goede restaurants in Amstelveen en omstreken?
. vikki schreef:Aaaarghhh, waarom kom ik dit topic nou tegen... Ik vind sushi heerlijk !!! Helaas weet ik in mijn vriendenkring maar weinig mensen die er net zo over denken.... Ik heb echt zin om sushi te gaan eten, maar om het voor mij alleen te gaan maken vind ik toch wel zonde van het werk en in mijn uppie in een restaurant zitten vind ik ook niet echt een geweldig idee...
.
Maar mocht ik toch nog iemand zien te vinden die het leuk vindt om sushi te gaan eten... weten jullie ook goede restaurants in Amstelveen en omstreken?
Evelli schreef:vikki schreef:Maar mocht ik toch nog iemand zien te vinden die het leuk vindt om sushi te gaan eten... weten jullie ook goede restaurants in Amstelveen en omstreken?
Zit er eentje in Zaandam die ik wil uitproberenYoshiYoshi oid
Mereltje schreef:vikki schreef:Aaaarghhh, waarom kom ik dit topic nou tegen... Ik vind sushi heerlijk !!! Helaas weet ik in mijn vriendenkring maar weinig mensen die er net zo over denken.... Ik heb echt zin om sushi te gaan eten, maar om het voor mij alleen te gaan maken vind ik toch wel zonde van het werk en in mijn uppie in een restaurant zitten vind ik ook niet echt een geweldig idee...
.
Kokusai (dat ronde restaurant bij het winkelcentrum) schijnt heel lekker te zijn. Ben er zelf nooit geweest, maar hoor er vaak goede verhalen over!
Ik ben wel benieuwd want het ziet er wel leuk uit van de buitenkant. Dat is ook een all-you-can-eat zie ik op de website, interieur ziet er mooi uit zeg, vooral die traditionele Japanse zitjes. Menu ziet er ook goed uit
Ik zie date-potentie Merel
Vandaag is het me eindelijk gelukt er wat te halen en ik moet zeggen dat het het wachten waard was 

.
. Nadeel was de suuuuuupersjaggo serveerster. Ze kwam aan, gooide nog net niet de dingen op tafel en terwijl ze al 3 tafels verder stond, vermeldde ze nog even wat er op de tafel gesmeten was. Niet helemaal mijn ding. Wel een mooie zaak en op zich ook prima eten. Alleen dat sfeertje door dat mens... Mmm...
? batje schreef:Ik hoor al maanden dat er een heerlijk sushi tentje bij ons om de hoek zit, maar op de een of andere manier ben ik er alleen als íe dicht isVandaag is het me eindelijk gelukt er wat te halen en ik moet zeggen dat het het wachten waard was
Was gister ook al bij ShabuShabu, begint een beetje genant te worden
Vikki, ik vind het wel gezellig een keer samen sushi te gaan eten?