Sushi liefhebbers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Imker

Re: Sushi liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 13:52

Méér dan genoeg! Het kostte 15.30 euro viel mij heel erg mee.
En ik zit rammetje vol!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 17:36

Voor lunch zou dat voor mij ook meer dan genoeg zijn :j

Ik zit altijd stampensvol na sushi :')

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 18:04

Haha ik zou het dubbele ook in een holle kies stoppen :=

Ik had laatst voor 27 euro gehaald en toen zat ik ook best vol haha. Dus: lang leve all-you-can-eat

liberty22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 18:58

he hellup , de orchidee inn in emmen is faiiliet en die had zo een uitgebreidde sushikaart , nu ben ik in een in groningen geweest maar dat was vrij minimaal wel lekker maar geen grote kaart en in drachten idem.
wie weet omgv. drenthe groningen misschien zelfs duitsland meppen een goede sushi?

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 20:33

Ik heb vandaag eens een experiment gedaan, sushi als toetje :D Met marsepein, aardbei en echt sushi rijst met room en gesmolten witte chocola erdoor. Erg lekker maar wel heel machtig! Misschien beter als bonbon ofzo haha.

Afbeelding

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 20:36

Je zou ipv sushirijst ook dessertrijst kunnen proberen. Was volgens mij ook vrij plakkerig :) Ziet er in ieder geval goed uit!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 20:41

liberty22 schreef:
he hellup , de orchidee inn in emmen is faiiliet en die had zo een uitgebreidde sushikaart , nu ben ik in een in groningen geweest maar dat was vrij minimaal wel lekker maar geen grote kaart en in drachten idem.
wie weet omgv. drenthe groningen misschien zelfs duitsland meppen een goede sushi?

Is die failliet ja? Hmm.. Toen wij er zaten zat het redelijk vol en het smaakte ook goed :j
Jammer...

liberty22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 18:08

nu wie weet maakt ie een doorstart er staat op de site nog steeds tijdelijk maar ik vrees ervoor.

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 18:13

Even een vraagje aan andere sushi liefhebbers: ik wil graag bij http://www.orchidee-inn.nl/ gaan eten, die schijnt goed te zijn. Helaas zijn ze al sinds 14 november gesloten. Weet iemand hier of ze binnenkort weer openen?

edit: ik lees het hierboven :+

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 11:31

Anders word het steeds Zuidlaren, Babsel! Alleen dat s ook weer zo ver weg voor je!

@ NieneWiep: Ziet der best lekker uit, is het proberen waard?

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 11:42

Zuidlaren bevalt inderdaad erg goed Lienke :D
In Zwolle ga ik graag naar Lin Shing, die is alleen wat duurder geworden...

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 11:43

Lin Shing aan de Thomas a Kempisstraat? Is die goed?

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 11:59

Aaaarghhh, waarom kom ik dit topic nou tegen... Ik vind sushi heerlijk !!! Helaas weet ik in mijn vriendenkring maar weinig mensen die er net zo over denken... :( . Ik heb echt zin om sushi te gaan eten, maar om het voor mij alleen te gaan maken vind ik toch wel zonde van het werk en in mijn uppie in een restaurant zitten vind ik ook niet echt een geweldig idee... := .

Maar mocht ik toch nog iemand zien te vinden die het leuk vindt om sushi te gaan eten... weten jullie ook goede restaurants in Amstelveen en omstreken?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 12:00

vikki schreef:
Maar mocht ik toch nog iemand zien te vinden die het leuk vindt om sushi te gaan eten... weten jullie ook goede restaurants in Amstelveen en omstreken?

Zit er eentje in Zaandam die ik wil uitproberen :D YoshiYoshi oid :+

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 12:04

vikki schreef:
Aaaarghhh, waarom kom ik dit topic nou tegen... Ik vind sushi heerlijk !!! Helaas weet ik in mijn vriendenkring maar weinig mensen die er net zo over denken... :( . Ik heb echt zin om sushi te gaan eten, maar om het voor mij alleen te gaan maken vind ik toch wel zonde van het werk en in mijn uppie in een restaurant zitten vind ik ook niet echt een geweldig idee... := .

Gewoon af gaan halen, dan kun je het thuis opeten!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 12:06

Om af te halen zal ik denk ik denk ik dusdanig ver van huis moeten gaan dat uit eten gaan toch wel leuker is :D .

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 12:46

vikki schreef:

Kokusai (dat ronde restaurant bij het winkelcentrum) schijnt heel lekker te zijn. Ben er zelf nooit geweest, maar hoor er vaak goede verhalen over!

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 12:50

Rijerijerije schreef:
Lin Shing aan de Thomas a Kempisstraat? Is die goed?

Heeeeeerrrrlijk!

Die man kan echt sushi maken. Ook heel gezellig en lekker knus. Zijn daar ondertussen vaste klanten geworden.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 12:51

Dan gaan we daar ook maar eens langs :j

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 13:42

Evelli schreef:
vikki schreef:

Zit er eentje in Zaandam die ik wil uitproberen :D YoshiYoshi oid :+

In Amsterdam zit een hele goeie (Binnenstad) Mitsukuni wel van te voren reserveren..
Er kunnen max. 20 man in dacht ik..

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 13:43

Mereltje schreef:
vikki schreef:

Kokusai (dat ronde restaurant bij het winkelcentrum) schijnt heel lekker te zijn. Ben er zelf nooit geweest, maar hoor er vaak goede verhalen over!

Ik heb juist weer mindere verhalen gehoord, maar dat was wel via via via zegmaar :P Ik ben wel benieuwd want het ziet er wel leuk uit van de buitenkant. Dat is ook een all-you-can-eat zie ik op de website, interieur ziet er mooi uit zeg, vooral die traditionele Japanse zitjes. Menu ziet er ook goed uit :D Ik zie date-potentie Merel *\o/*

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 15:00

Ik hoor al maanden dat er een heerlijk sushi tentje bij ons om de hoek zit, maar op de een of andere manier ben ik er alleen als íe dicht is :') Vandaag is het me eindelijk gelukt er wat te halen en ik moet zeggen dat het het wachten waard was :9
Was gister ook al bij ShabuShabu, begint een beetje genant te worden :')

Vikki, ik vind het wel gezellig een keer samen sushi te gaan eten?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 15:03

Waarom wonen jullie allemaal in Amsterdam... Dat is echt veels te ver om doordeweeks effe heen te gaan om een hapje sushi te eten :P.

Yosshi in Delft vond ik maar zozo. Menu was vrij klein, maar niet heel slecht. Voordeel van de kaart vond ik de gestoomde dim sum hapjes, daar ben ik echt verslaafd aan :). Nadeel was de suuuuuupersjaggo serveerster. Ze kwam aan, gooide nog net niet de dingen op tafel en terwijl ze al 3 tafels verder stond, vermeldde ze nog even wat er op de tafel gesmeten was. Niet helemaal mijn ding. Wel een mooie zaak en op zich ook prima eten. Alleen dat sfeertje door dat mens... Mmm...

Zag gister toevallig een bordje dat er in Vlaardingen eea sushi A20 zit ofzo. Iemand daar toevallig bekend mee? Of ben ik echt de enige uit deze regio :P?

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 15:20

Yv, ik zit niet ver bij je vandaan. Tussen leiden en den haag in. Ik ga meestal naar de shabu shabu in leiden of de Sumo in den haag.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 15:21

batje schreef:
Ik hoor al maanden dat er een heerlijk sushi tentje bij ons om de hoek zit, maar op de een of andere manier ben ik er alleen als íe dicht is :') Vandaag is het me eindelijk gelukt er wat te halen en ik moet zeggen dat het het wachten waard was :9
Was gister ook al bij ShabuShabu, begint een beetje genant te worden :')

Vikki, ik vind het wel gezellig een keer samen sushi te gaan eten?

Batje toch! Sushiverslaafd?

Amsterdam Centrum is gewoon lastig ivm parkeren enzo. Echt balen!