Gebruikt iemand van jullie dit recept wel eens? http://www.deleukstetaarten.nl/recept/3/Biscuit+2/ Ik heb gedaan wat er stond. Voor een boltaartje, in het schaalje gaat iets minder dan een halve liter, maar de taart is heel erg laag en lijkt meer op een omelet dan op een taart. Wat heb ik verkeerd gedaan?
hoe lang heb je gemixd en heb je de bloem erdoor geschept? Kan zijn dat je het lucht eruit hebt geschept.
asjemenou
Geplaatst: 31-10-11 22:16
Ik deed niks anders dan die manier.
Meestal gaat het fout met de bloem doorspatelen, dat moet met beleid en zo kort als mogelijk is zodat toch alle bloem erdoor is. Valt ook niet mee in je eentje, wij deden dat altijd met tween, zelfs met examen hielp een examinator met de bloem.
Heb gemixd totdat ik dacht dat het er goed uitzag, mar waarschijnlijk niet lang genoeg. En ik ben ook best lang bezig geweest met de bloem er goed door te krijgen. Wat is het makkelijkste recept om in je eentje te doen dan?
Dank jullie wel, hihi, het was de opdracht was schattige draakjes, dus dat is wel gelukt . Morgenvroeg ff cupcakemix kopen bij de Pipoos, want die heb ik niet in huis, ik bak die dingen nooit .