. De tijd die in het huis ging zitten viel op zich wel mee
. Vond die boom zelf ook het leukste onderdeel! Wat zijn er weer leuke creaties voorbij gekomen! Leuke Fel gekleurde taart gezien, cupcakes en voetbal taart!
Heb toch steeds ruzie met mn marsepein
.. Vorige keer die half kilo turqooise waar ik niks meer mee kan en dus op het punt ligt om weggegooid te worden.. het barst al als ik er naar kijk en vanmorgen weer de zwarte.. ooit eens bij t&d meegenomen volgens mij.. Is knetterhard en na wat door kneden met flink wat crisco kan ik er niks meer omdat het zelfs aan de ondergrond blijft vast plakken ookal is die ingesmeerd met veel crisco..
Had ook vandaag nog wat botercreme icing gemaakt maar hij blijft super stug.. Moet echt zo hard in die spuitzak knijpen om het eruit te krijgen en dan ziet het er niet uit omdat ik dan allemaal van die geraffelde randjes heb.. iemand een suggestie? (gebruik het gebruik van prakkie: 80 gr. boter, 80 gr. crisco, 1 eetlepel eiwitpoeder, 2 eetlepels melk en 450 gr. poedersuiker). Ik krijg het niet echt smeuïg... Kan wel icing gebruiken maar die wordt te hard om te eten..
)...

Hebben jullie voor de Kennie nog een tip om de klopper en de ballongarde er op een fatsoenlijke manier uit te krijgen? Bij die van mij moet je gewoon het ding eruit trekken. Alleen, als je de kop omhoog doet en dan aan de garde gaat trekken, spat alles alle kanten op als je hem eruit hebt. Das echt 'rats' eruit. En uiteraard wil ik al het beslag dat aan de garde zelf zit, ook gebruiken! (mijn moeder zei al: das een man die dat bedacht heeft...)