Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lielle schreef:vanochtend heerlijk ontbeten met een omelet met paprika, ui, ham en champignons en fruit met gemengde noten en cranberries. Net lunch van een verse hamburger (zonder brood) en een uitgebreide salade.
Niien_ schreef:Oke dat is al wat duidelijker. Maar verzadigd vet in een kleine hoeveelheid lijkt me anders wordt je daar alsnog weer moddervet van..
F_Orumster schreef:Lielle schreef:vanochtend heerlijk ontbeten met een omelet met paprika, ui, ham en champignons en fruit met gemengde noten en cranberries. Net lunch van een verse hamburger (zonder brood) en een uitgebreide salade.
Dit is dan toch al redelijk wat kh?
Ik blijf het moeilijk vinden wat je nog wél mag eten maar zou het best willen gaan volgen, ik geloof er wel in. Het moet alleen wel te doen zijn.
yarrah schreef:Sinds 2008 ben ik op een dieet gegaan die voor mij erg goed werkt. Ik eet meer koolhydraten toen ben ik al 5 kilo afgevallen en sinds september (toen ben ik aan een koksopleiding begonnen en moet bakken in roomboter) ben ik meer vetten gaan eten.... en ik ben nog meer kilo's kwijt. De weegschaal is stuk dus hoeveel weet ik niet precies, maar mijn skinnyjeans zitten veel losser en regelmatig moet mijn riemen ingekort worden.
Ik haal hier uit dat ik teweinig vetten en koolhydraten at. En mijn lijf op een spaarstand werd gezet.
Nu eet ik veel meer eiwitten, koolhydraten en vetten en het gaat fantastisch, ik voel me er ook veel fitter bij en vrolijker.
Wist je dat: je dagelijks 70gr vet nodig hebt om goed te functioneren.
yarrah schreef:Sinds 2008 ben ik op een dieet gegaan die voor mij erg goed werkt. Ik eet meer koolhydraten toen ben ik al 5 kilo afgevallen en sinds september (toen ben ik aan een koksopleiding begonnen en moet bakken in roomboter) ben ik meer vetten gaan eten.... en ik ben nog meer kilo's kwijt. De weegschaal is stuk dus hoeveel weet ik niet precies, maar mijn skinnyjeans zitten veel losser en regelmatig moet mijn riemen ingekort worden.
Ik haal hier uit dat ik teweinig vetten en koolhydraten at. En mijn lijf op een spaarstand werd gezet.
Nu eet ik veel meer eiwitten, koolhydraten en vetten en het gaat fantastisch, ik voel me er ook veel fitter bij en vrolijker.
Wist je dat: je dagelijks 70gr vet nodig hebt om goed te functioneren.
Babootje schreef:Zou het ook niet zo kunnen zijn dat je met je opleiding ook meer beweegt?
Niien_ schreef:Yarrah: mijn dagen lijken heel erg op jouwe, en ik viel daar ook gewoon mee af alleen ik krijg maximaal 1100 kcal op een dag binnen maar heb totaal geen honger gevoel en eet iets van 3 stuks fruit op een dag, is dat dan niet erg dat de kcal maar 1100 zijn?
coydog schreef:Yarrah, zo kwam ik juist alleen maar aan, met "normaal gezond eten"
Red_Savage schreef:Oke, ik zit er over te denken om iets meer te gaan eten. Maar ik vind het dood eng. Ik heb er er nu een boterham bijgedaan.
Dan ziet mijn dag er zo uit:
O:gebakken ei+een beetje spek
L: Special K + boterham (met ham)
A: Aardappelen, spinazie,slavink
T: bakje yoghurt
Ben benieuwd of ik mijn bakje yoghurt nog durf te nemen vanavond.