Ik ben net een paar weken terug met de weight watchers begonnen en ga nu taarten bakken Zo even in de douche (heb manlief vanochtend (moeten) geholpen met schuren) en dan daarna lekker aan de slag.
Kun je er dan nog vanaf blijven? Dat is de enige reden dat ik dit niet doe. Ik zou het heerlijk vinden om hieraan te beginnen, maar dan wil ik het ook opeten en dat kan ik me echt niet veroorloven nu.
Geen flauw idee, maar ik denk dat dat wel lukt. Het recept wat ik nu op de planning heb staan is niet echt mijn smaak en marsepein is sowieso niet mijn ding.
Mayo
Geplaatst: 24-09-10 14:10
Nou ik zal je zeggen, ik ben een vreetzak, maar ik eet alleen mijn taarten als ik zelf ook op de plek ben waar de taart aangesneden en gegeten word. En dat is zelden eigenlijk
Kinke
als je zo'n hele taart naar binnen wilt werken moet je wel van goede huize komen hoor
Saskiaatje
Maak je dan nooit een taart voor jezelf, thuis? Niet iedereen hier werkt in opdracht toch?
Kinke
Geplaatst: 24-09-10 14:11
dat heb ik ook mayo, en ik denk dat dit nog wel minder wordt, nu ben ik nog nieuwsgierig hoe bepaalde vullingen smaken icm de cake. Mijn collega's en familie mogen het allemaal opeten
Mayo
Geplaatst: 24-09-10 14:14
Saskiaatje schreef:
Maak je dan nooit een taart voor jezelf, thuis? Niet iedereen hier werkt in opdracht toch?
Nee bijna niet, ja als ik een workshop heb gehad dan eten we taart thuis Maar zelfs dan niet altijd, dan neem ik het soms mee voor iemand anders of we eten een stukje bij iemand als we op visite gaan ofzo. Voor onszelf doe ik alleen met verjaardagen eigenlijk en die vieren we tegelijk, want de data liggen maar 10 dagen uit elkaar
ik zit nog in het stadium van flink oefenen, vind het ook echt leuk om een taart te maken dus ik moet ze wel slijten bij anderen, anders groei ik dicht
Diana_Mabel
Geplaatst: 24-09-10 14:24
Heb ik deze nooit geplaatst?
chocobroodje
Geplaatst: 24-09-10 14:24
Ik kom mezelf ook voorzichtig aanmelden. Wij gaan in juni trouwen en het lijkt me zo gaaf om mijn eigen taart(en) te maken voor die dag Dus ik ga binnenkort beginnen met oefenen Ik heb dit hele topic door gelezen en prachtige creaties voorbij zien komen (echt wauw!) en al heel veel info gevonden. Ik heb een boek besteld bij bol.com en als dat er is gaan we op ingrediënten jacht.Ik heb er zin in en hoop dat ik net zulke mooie dingen kan leren maken als dat ik hier voorbij zie komen!
Kinke
Geplaatst: 24-09-10 15:39
pas op chocobroodje!!!!!! Het is verslavend!
annastasia
Geplaatst: 24-09-10 15:39
k*t, mijn beslag is niet goed genoeg gerezen. Nu wordt het dus maar een dun taartje, met maar 1 laag vulling Want meer tijd heb ik niet om een nieuwe te maken.