Hihi die kipjes in de bananentaart zijn echt schattig! Helemaal verstopt Ook een heel leuk taartje Ashleey, mooie kleuren heb je gekozen!
Ik heb vandaag weer een bestelling binnen gekregen van DLT Had fondant besteld, wil dat ook eens proberen qua smaak. Valt me meteen op dat het veel zachter is dan marsepein, hoop dat het ook lekker is.
Jaa, toen ik de eerste keer met fondant werkte (en proefte) dacht ik ook.. huh, wat een zacht spul het flubberde echt alle kante op en het rekte ook wat meer uit zegmaar.. heel vreemd Weet nog steeds niet wat ik lekkerder vind werken XD
Ik ga nu voor het eerst écht met Marsepein werken Dus het zal wel tegenvallen. Toen ik vanmiddag mijn pakte fondant openmaakte om te kleuren, stonk het echt.. pff.. wel gewoon een fondantgeur.. blegh. Je moet er ook geen grote hap van je in je mond hebben.. da's ook niet lekker
Hoi, mag ik me hier ook melden?? Ik ben super geinteresseerd in taarten en vooral in cupcakes. Het lijkt me super leuk om het hier te volgen, wat ik stiekem ook al wel doe.
Vanmiddag met tylose aan de gang.. ben heel benieuwd. Ik heb JEM-cutters gekocht voor de 'lusjes'.. leuleukleuk. Altijd leuk om een beetje te decoreren zonder de stress van een hele, echte taart
PeelSlowly
Geplaatst: 12-08-10 11:35
Mijn tweede taartje ooit - gevuld met aardbeienmousse De roosjes zijn van botercreme. Ik heb nog heel veel te leren, maar de smaak was in ieder geval uitstekend Misschien dat ik binnenkort maar wel eens wat betere versierhulpjes moet kopen (heb een decoratiespuit van 1 euro de action en dat was het wel weer...) De bloemetjes zijn een beetje willekeurig geplaatst, om een paar scheurtjes in de marsepijn te verbergen.
Foto's zijn vlak voor het eten nog even gauw in slecht licht gemaakt, maar het gaat om het idee
Gerlin
Geplaatst: 12-08-10 12:07
Esgaroth schreef:
Gerlin schreef:
Hoi, mag ik me hier ook melden??
Alleen als je cupcakes aan ons laat zien
Ik ga er toevallig vanmiddag bakken! Dus, ja ik laat ze zien Zal ik me dan maar even voorstellen?
Ik ben Gerlinde, 20 jaar oud. Ik woon in Fijnaart. Ik heb ondertussen mijn koksdiploma en leer nu voor manager horeca.