De Wokkels van 30 jaar geleden. Daarna zijn ze vernieuwd en is er een smerig smaakje aan gekomen. De Roosvice Multivit perzik, van 2 jaar geleden, daarna hebben ze hem vernieuwd, en nu is hij niet meer lekker. De Beertjespasta, die is ook ooit vernieuwd, was niet meer te eten en werd toen uit de handel genomen. De originele moet dus terug. De jonge kaas van AH die los in plastic verpakt zat was ook opeens weg en vervangen door kaas in andere bakjes die niet lekker is. En de frambozen frisdrank van Bar le Duc, ook weg....
Nee, het fijne aan die kaas was dat er geen plastic meer omheen zat. En hij was gewoon heel lekker van smaak. De vervanger ervan (althans, dat noemen ze zelf de vervanger) die smaakt vies en zout.
De smeerkaas van 6/7 jaar geleden, die was zo lekker toen, nu smaakt het heel anders. Gelukkig lijkt de smeerbrie heel erg op die smeerkaas van vroeger
8Eveline
Geplaatst: 27-05-10 20:39
Ik mis ook de zure matjes in de smaak banaan en aardbei omg vooral de banaansmaak die eraan zat zo heerlijk. Vroeger te koop bij de hema, en tijd terug had ik een pak bij de xenos gekocht nergens meer te bekenen nu behalve het buitenland helaas. http://www.dylanscandybar.com/resources ... detail.jpg
Oohw die had ik vroeger altijd bij mn oma! Volgens mij zijn die er idd niet meer, althans, niet in de supermarkten waar ik kom... Ik neem nu altijd van die ijsjes mee in zo'n lang plasticje, zeg maar limonde die je in moet vriezen Het ligt ook bij de siroop in het vak en daar lagen die joekels toch ook altijd?
Ellen__
Geplaatst: 31-05-10 09:01
ja klopt daar lagen ze altyd die waren echt zo lekker
AnoukvW
Geplaatst: 31-05-10 09:19
Skittles! Sommige supermarkten verkopen ze nog, maar dan moet je echt gaan zoeken!!
Je had vroeger bij de Aldi vierkante chocolaatjes, deze lagen in de koeling, hadden zilvere of blauwe glimpapiertjes om en iets met sneeuwpoppen of eskimo's erop gestekend. Die chocolaatjes waren echt enorm lekker! heel machtig, maar voor een kind heerlijk haha.
Meraki
Geplaatst: 31-05-10 12:18
Cyntje schreef:
NonaWen schreef:
Winner Taco Die achterlijk lekkere ijswafels met caramel
Ze hebben hier bij de Aldi een goede vervanger ervoor
Stimmt ik heb ze laatst gehaald.. met hazelnoot Je t'aime .. aber, ze zijn niet zo geweldig als de vanille caramel smaak
Asmaryl
Geplaatst: 31-05-10 16:39
Voor de sour cream & union lievhebbers!!! BIJ DE ALDI TE KOOP!!! EN HET SMAAKT GEWELDIG!!!
je moet de blauwe zak hebben.. heb er al weer een leeg hoor ....