[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 13:58

Cadeautjes zijn altijd goed uk Haha! wat heb je gekregen?

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 14:00

shirt ketting en een armband van zaadjes schijnt typisch surinaams te zijn en een tas met burberry ruit denk namelijk dat hij echt is.
Laatst bijgewerkt door ukje op 16-11-08 14:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 14:01

Leuk Noor! Haha!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 14:14

Leuke cadeaus!

Ik heb er gisteren ook een paar gehad, want ik had mijn galadansfeestje gisteren! Het was wel een succes. Eerst gekookt (zuurkoolschotel met appel, kaneel, rozijnen en aardappels) en daarna gehof- en gestijldanst Lachen

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 14:19

Gezellig Machteld. Lachen

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 15:09

oe noor, ik wil ook kadootjes!
wat leuk machteld! als er iemand dol is op stijldansen ben ik het! heb alleen een partner getroffen die een houten klaas is en daar ook niets aan wil veranderen Clown

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 15:20

Heeft iemand anti verveeltips voor mij??
Verveel me tureluurs, en kan zo weinig, aangezien ik op krukken rondhinkel,

Ojaa, bij mijn lunch is nog een ongepaneerde shnitzel bij gekomen Clown.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 15:43

Angelique, met de spiertjes gaat het best goed. Vooral nog spierpijn in mn rechterarm en beetje in bovenbenen. Met m'n linkerarm waar ik van de week al zo last van had, ging het ook goed. Vandaag ook weer gewoon in de bak kunnen rijden zonder dat ik last had van die linkerarm Lachen
Gisterenavond heeft de vriend van mn moeder even m'n schouders gemasseerd, misschien dat t geholpen heeft. al zit het nog wel vast, maar ietsjes minder..

Je hebt een druk weekend jij! Succes met je studeren vandaag! Lief dat Hans thee en pepernoten komt brengen Lachen

Machteld ook een leuke dag gehad gisteren lees ik Lachen Klinkt lekker die zuurkoolschotel!

Noor, leuk hoor kadootjes! Lachen

AS (ellen?) fijn dat je ondertussen met een kruk kan rondwandelen Tjaa anti verveeltips.. ik verveel me nooit haha Ga een dvd kijken, boek of tijdschrift lezen, je kamer opruimen, huiswerk/verslagen, een gezonde cake bakken Knipoog

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 15:45

Ja ellen Ja.
Ik denk dat ik maar een dvd ga halen... Knipoog
Laat het straks wel even weten welke!! Lachen
(broer wil vast wel taxi spelen Tong uitsteken )

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 15:46

Siz, lekker toch hapjes en drankjes Moet kunnen voor een keertje hoor Lachen

Belinda, is ook weleens lekker, lekker uitgeslapen! Ik neem me ook altijd voor op tijd op de staan, want anders is zo zonde van de dag moet altijd zoveel doen... maar puntje bepaaltje slaap ik altijd uit haha

Irme, druk weekend zo te lezen! Maar wel leuk!:)

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 16:05

Ja ik had het toch wel even nodig, dus heb vandaag gewoon een luierzondag ingesteld. Ja
Heb helemaal geen zin meer om ook maar iets aan schoolopdrachten te doen en aangezien ik 's maandags altijd vrij ben, ga ik daar morgen wel mee aan de slag.
Ik heb de laatste tijd toch al niet meer zo vaak de kans om lekker een dag écht te luieren [Feli, veel meer werken dan voorheen, schooldrukte ed], dus heb mezelf vandaag er gewoon eens een keertje op getrakteerd en het bevalt prima. Haha!

Ik ga vanavond overigens risotto eten, ik bof echt dit weekend. Haha!
Vrijdagavond Mexicaanse Enchiladas gegeten, die waren echt super jummie, gisteravond mijn favoriete pasteitjes met champignon&vleesragout Vingers aflikken en vanavond dus overheerlijke risotto met courgette, zongedroogde tomaatjes en feta.. MJAM! Mama is erg goed voor mij dit weekend haha.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 16:14

uitslapen is zo nu en dan echt nodig hoor! je moet toch bijtanken? door de weeks zijn er weer allerlei verplichtingen waardoor je op tijd je bed uit moet.

fijn dat het met je spiertjes een beetje wil patricia. hans moet mij ook maar even loskneden zo. heb altijd al last van mijn schouder en nekspieren, maar door het computerwerk is het erger nu. zo eerst maar eens heet douchen, dat scheelt vaak ook al.

belinda, wat heerlijk eet jij dit weekend zeg! onze koelkast is echt leger dan leeg, dus wij eten de restjes uit de diepvries: ovenfrietjes, rostirondjes, schnitzeltje en roerbakgroente.
we hebben al 2 weken geen boodschappen gedaan... voorraad moet ook een keer op Clown

verslag is klaar! WIEHIEIHIEHIE! helemaal gelukkig ben ik nu, want volgens mij is het nog best goed ook (of ik moet de plank echt volkomen mis slaan). nu alleen nog proces- en reflectieverslag, maar dat doe ik van de week. nu nog even van het weekend genieten!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 16:18

Wat goed van je dat je het verslag afhebt, zie je wel dat je het wel kunt! Haha! Ben erg trots op je Angelique!

& wat je zegt inderdaad, uitrusten moet ook gewoon eens een keer, dus heb het er lekker van genomen ook. Haha! Toen ik nog bij de Appie werkte was ik zo ongelukkig dat ik amper nog de energie had om er heen te gaan. Bij de Etam heb ik het reuze naar m'n zin, dus ik werk al gauw zo'n 60 uur per maand en dat is voor wat ik eerst werkte erg veel. Ja Feli moet ook gedaan worden en aangezien we er zo'n vier dagen in de week zijn, heb ik het naast school dus gewoon erg druk. Niet dat dat erg is hoor, want ik ben gelukkiger op het moment dan ooit tevoren. Lachen

Wat restjes eten betreft, ik vind jouw avondeten voor vanavond anders ook niet erg onsmakelijk klinken. Röstirondjes, oeeh die zijn zó lekker. Haha!
Mijn mama maakte die voor ons altijd als we met onze verjaardag gingen trakteren op school, stond ze zo maar op een dag 200 van die dingen te bakken.
Bovendien moet de voorraad toch een keer op, dus dat is toch mooi dat je dat de afgelopen twee weken hebt kunnen doen. Scheelt ook weer in je huishoudgeld haha. Ja
Laatst bijgewerkt door Blinnii op 16-11-08 16:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 16:20

Belinda wat is risotto?

angelique, ja fijn he even een massage! Lachen Super dat je verslag af is!! Lachen

Ik moet deze week ook maar eens geen boodschappen doen en de voorraad op eten (alleen even drinken halen en fruit).

ik ga nu maar even stofzuigen, dan misschien maar eventjes in bad, is ook weleens lekker...

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 16:24

ik wil ook een bad... dat mis ik echt zeg! hadden er allebei vroeger eentje in ons ouderlijk huis, maar in ons eigen huis dus niet. ach, wie weet als het schip met geld binnenkomt...

voorraad opeten doen wij altijd 2x per jaar. voor de zomervakantie en voor de kerst. nu hadden we gewoonweg geen tijd om boodschappen te doen, dus hebben we een keertje eerder de kasten leeggegeten Ja
vind ik niet zo erg hoor, zo krijg je nog eens aparte combinaties en gerechten. op de rostirondjes kan ik me al erg verheugen. ik doe ze wel in de oven. daarna even de gril erop en ze zijn heerlijk knapperig terwijl ze naar mijn idee toch echt minder vet zijn dan uit de frituur. onze frituur is 2 weken geleden trouwens overleden, hij stroomde over (in de schuur gelukkig).

ben blij dat jullie trots zijn op me, ben ik stiekem ook wel een beetje op mezelf haha.

belinda, extra genieten vandaag! is ook belangrijk voor je geluksgevoel!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 16:26

Onze vriezer moet ook nodig leeg hoor, maar volgens mij vergeten m'n ouders nog wel eens dat daar ook nog hopen vlees ed in liggen. Huilen van het lachen
Rösti's kun je inderdaad prima in de oven doen, doen wij ook regelmatig. Dan zijn ze net zo lekker en stukken minder vet en dat is weer mooi meegenomen voor de lijn. Haha!

Risotto is een Italiaans rijstgerecht Patricia. Het is een kleffe rijst, maar niet zoals Basmati of Pandan.
Je kunt het op de traditionele manier klaarmaken, dus echt door de rijst steeds in een klein beetje bouillon te koken, maar tegenwoordig bestaan er ook kant-en-klare versies, dan hoef je de risottorijst alleen in water te koken, precies zoals je dat met elke andere rijst ook doet. Lachen

Afbeelding

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 17:58

Angelique, is denk ook zeker minder vet dan in de frituur! Ik vind persoonlijk bijv. oven frites ook lekker dan uit de frituur, wordt het veel knapperiger Lachen

Zo heerlijk in bad geweest en ook gelijk m'n haar geverfd. Gewoon bruinig (heet caramel die kleur).

Belinda, ziet er wel lekker uit Knipoog Smaakt die rijst ook echt anders dan gewone rijst? (al heb ik meestal zilvervliesrijst)

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 18:03

Uhm dat ligt eraan wat voor smaak je er zelf aan geeft.
Het smaakt vaak wat kruidiger, omdat het natuurlijk in bouillon klaar wordt gemaakt, maar het is echt ontzettend lekker. Vingers aflikken

Ik zal wel even een foto maken van onze risotto vanavond als die klaar is en dan post ik het recept ook wel even hier, kunnen jullie het uitproberen. Ja

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 19:40

Ellen, dankje voor je bemoedige woorden Haha!

Chocolade letter is opgegaan, ben er super blij mee. Wil er ook niet meer, 1 is genoeg.

Meiden, ik heb besloten dat ik van deze stal afga.. ik kan namelijk nooit goed rijden in die buitenbak. Door mijn slechtziendheid zie ik ook niet of Madeira iets ontwijkt omdat de bak daar drassig is of uit eigenwijs gedrag zeg maar.. Het is gewoon onhandig, drassige bak.

Noor, leuke cadeautjes Haha!

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 19:47

Waar ga je dan heen met madeira?
Ga je dan naar een stal waar je echt een binnenbak hebt??

Ik heb toen de chocoletters er net waren, ookal meteen 1 gekocht, maar ik wou dat ik net zo sterk was als jou!
Ik heb namelijk wel heel erg zin in chocoladeletter Vingers aflikken.
Maar nee, doe het niet!! (Hoop Ik)

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 19:47

Paulien, ja dat is wel onhandig met je slechtziendheid zo'n drassige bak.. Al een idee welke stal je heen zou willen?

Chocolade letters vind ik niet zo heel lekker, gelukkig.. heb er eentje die ik van me ma heb gehad een paar maanden liggen...

En lekker gegeten Belinda?

Ik heb net basmati rijst op.. had ik ook nog nooit gegeten, ik eet namelijk altijd zilvervliesrijst en vroeger witte rijst.. Heb t op met spercibonen, paprika, kipfilet en een zakje mix met provencaalse kruiden Was wel lekker. En daarna nog een beetje rijst, met wat dieethalverine, kaneel en suiker Jammmie! helaas niet al te gezond natuurlijk die suiker..

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 19:56

Ik ben hard op zoek ergens in Dronten, dan een stalling dus met binnenbak..

Ellen, ik heb dus ook 1 helemaal opgegeten gisteren Tong uitsteken was erg lekker, maar nu niet meer!! 1 is meer dan genoeg Lachen

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 19:57

Ik ga proberen mee te doen Ja.
Geen chocoladeletters meer voor mij!! Duivel
Wie doet er nog meer mee..

Trouwens, zijn hier nog mensen wie naar de sportschool gaan?
Ik begin in januari Lachen

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:06

AS, ik begin binnekort in een sportschool om de tijd te overbrugge dat ik nog niet kan paardrijden zeg maar.

Paulien veel succes met het vinden van een leuke stal met binnenbak

Heb 2 weken geleden ook al een kleine chocoletter op nu krijg ik alleen nog een pure maar die hoef ik al niet meer. Ga vanaf morgen echt weer gezond doen ben zo ziek van mij zelf.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:11

AS, ik sportte altijd in de sportschool. Tot afgelopen mei.
Nu hebben ze me liever niet in de sportschool, of zeg maar gewoon niet, met de insulten. Vinden ze gevaarlijk.
Ik vind het belachelijk, is toch lekker mijn eigen risico. Maargoed niks aan te doen.
Nu doe ik aan hardlopen (buiten.)

Paulien, is inderdaad misschien wel handiger een bi-bak. Wel jammer.