Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denice schreef:ja, dat van vergeten heb ik ook heel erg vaak!
Maethoriel schreef:Ben benieuwd hoe de nuvaring je bevalt LJ
Ik ga morgen weer netjes verder, genoten van m'n chocola & ijs, maar voel m'n darmen al weer kronkelen
Kan het echt, dat m'n lichaam nu echt gewend is aan gezond voedsel, dat het van slag raakt als ik 'slecht' voedsel neem? Of zit dat tussen m'n oren en is het gewoon toeval
Daarvoor had ik dat dus echt nóóit, ik kon alles eten en had echt een stalen maagwand. Nu merk ik gewoon dat m'n darmen een beetje protesteren als ik vet heb gegeten ofzo
denice schreef:ik denk dat 440 kcal wel enor veel is voor een half uur! dat kan nooit! als ik me een half uur in het zweet werk en fink door ren verbrand ik 300 kcal.
nee ik geloof dat 160 per half uur reeel is.
dat kan gewoon echt niet! er zijn veel intensiefere sporten en dan verbrand je veel minder dan die 440!
wij hebben die zoetsof ook, poeder is niet duur hoor! en je kan er mee koken en met sommige varinten zelfs mee bakken!
ilske schreef:LJ: mss wordt je misselijk van het frituurvet dat je gebruikt.. Heeft mijn moeder ook..
ladyjoy schreef:Oooh Ilske! Daar word ik blij van, om dat te horen! Hoe meer positieve ervaringen ik hoor, hoe beter
Ben je er nog van aangekomen? Is je menstruatie anders geworden (langer, korter, heviger, minder)? Mag ook via pb hoor
Weltrusten!