DeSprinkhaan schreef:Ik ben volgens mij de enige die niet graag eet bij Mc Donalds. je weet niet wat je eet, of wat voor chemicalen erin ziten.
Je kan natuurlijk zeggen dat ik te moeilijk doe, maar ik ben nog jong en wil graag een gezond en fijn leven leiden.
Niet dat ik het niet lekker vind (ook al heb ik veel lekkere frietjes gegeten thuis, vers gemaakt).
wat denk je dan dat je in de winkel haalt?? groente en fruit zijn ook bespoten hoor....vlees etc is ook oliebol in gespoten(weet ik aangezien een vriend van me bij vlees verwerkingsbedrijf werkt die dat zegt) dan niet te denken aan al dat andere etenswaren, sausjes etc welke enummers etc je naar binnen eet je eet je hele leven chemicalien
t enige wat ik zou zeggen als je echt mega gezond wil doen dan moet je zelf je groente verbouwen en je fruit en je vlees zelf op een landje laten groot groeien
verder staat ook bij de mac wat je eet net zoals alle andere producten uit winkels etc
zou ook niet graag achter Gentlegiant willen rijden op de snelweg
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 02-11-11 16:03, in het totaal 2 keer bewerkt