Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Nja zonder zondes zal die dag sowieso wel niet gaan
(bloembinderij).
.

Ik heb echt ALTIJD wel honger. En dan niet alleen trek, maar echt honger. Zo van ik zal wel een bord spaghetti of een stuk of 5 boterhammen lusten. 
)

die leuke jongen is antiliaans, dus dan ga ik geen bloemkool maken
Maar je hebt gelijk, ik vind het helemaal geweldig, de cultuur, de mannen, taal en het dansen natuurlijk! 
Zie 't wel! Mn moeder gaat als avondeten spinazietaart maken, daar verheug ik me veel meer op, ZO lekker. [en ook niet heel verantwoord verder] En ohja ik heb net een bakblik gekocht voor minipizzaatjes, dus daar ga ik morgen ook mee aan de slag, mjummm..bergen mozzerella ingeslagen

) Hebben wij dit jaar ook gedaan, normaal ging er 1 grote zak op een avond door, nu elk 2, scheelt enorm in de calorietjes. Die zakjes zijn iets duurder, maar je doet er op deze manier langer mee, dus is het uiteindelijk voordeliger! Bovendien zitten er meerdere smaken in en kun je dus afwisselen! 

)LittleAnn schreef:Ja maar bij die dingen heb ik nog geen koekjes idee. Dat zijn gewoon rijstwafels. Niet echt wat ik zoek.Annetje die snack a jacks chocolade zijn heerlijk! Weinig calorieen

Hoewel de weegschaal dit vast niet aan zal geven, want ik drink echt LITERS! als ik werk, dus dat weegt ook wel veel denk ik
Maar weet niet of die nu wel dieet-verantwoord zijn. Er zit wel chocolade in namelijk.

bedankt