Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Scarlet_ schreef:Goed, daar heb je wel gelijk in IngridM, maar er is toch een reden voor dat je je zo voelt? Dan moet je dáár iets aan doen... En als blijkt dat die reden te veel eten is... Tsja, dan moet je kijken of je écht te veel eet, en zo ja, wat je er aan kan doen. Bijvoorbeeld als je een vreetbui voelt aankomen bij mensen gaan zitten, niet alleen blijven, dat soort dingen.
IngridM schreef:_Scarlet_ schreef:Goed, daar heb je wel gelijk in IngridM, maar er is toch een reden voor dat je je zo voelt? Dan moet je dáár iets aan doen... En als blijkt dat die reden te veel eten is... Tsja, dan moet je kijken of je écht te veel eet, en zo ja, wat je er aan kan doen. Bijvoorbeeld als je een vreetbui voelt aankomen bij mensen gaan zitten, niet alleen blijven, dat soort dingen.
ik snap niet helemaal waar je op reageert.......
IngridM schreef:maar zijn de vreetbuien een gevolg dat je depri-gevoel of is je depri-gevoel een gevolg van je lichaamsbeeld/teveel eten/snoepen ?
kip en ei verhaal......
ik heb 15 jaar lang een eetstoornis gehad en 15 jaar lang af en aan depressief geweest, wist ook niet wat van wat kwam (goed lezen...) ...........feit is dat als je je rotvoelt en je bent bezig met afvallen en je gaat eten, dat je je daarna alleen nog maar rotter gaat voelen........probeer je gedachten af te leiden en iets te gaan doen
Passival schreef:Hallo, ik ben er weer eens een keertje.....
Het gaat allemaal niet zoals ik gepland hadeerst 2 kilo afgevallen tot 66,7 toen weer twee kilo erbij. Dit vanwege dag pretpark met C-jeugd.....
Ja niet echt handig maar ja.....
Nu weer hard bezig om het eraf te krijgen, vandaag macaroni gegeten. Zitten daar eigenlijk veel calorieën in?
verder geen saus erbij. Gehakt/paprika/uit erdoorheen en wat ketchup. Of is dit wel goed als je wilt afvallen.
Verder vanochtend brood gegeten met kipfile, tussendemiddag brood met appelstroop en tussendoor nog een appel en pakje crackertjes.
1 pluspuntje, vandaag wel 2 liter water
Poison schreef:8 uur: appel + dun plankje ontbijtkoek
half 3: huzarensalade
6 uur: vis met aardappelbolletjes en boontjes
8 uur: perzik
Niet veel vind ik zelf en tussen eerste 2 zit veel tijd maar ik had eerder geen tijd om te eten, moest eerst werken en ben daarna meteen naar mn pony gegaan, was half 3 pas thuis. Normaal eet ik om 12 uur op t werk maar ik kreeg een vrije middag
Gister had ik zin in iets maar had al genoeg gesnoept en we hadden geen groente als komkommer dus had ik me maar uien gebakken.
Best lekker hoor, wat kruiden eroverheen en lekker lang bakken.
Ook pak ik vaak fruit uit blik want we hebben thuis vaak alleen appels en 1 per dag vind ik wel genoeg, anders is t niet meer lekker.
Of uitjes uit het zoetzuur of augurkjes bevatten amper caloriëen.
Spetterlover schreef:Scarlet ik zou het maar niet opeten dan. Dan heb je straks morgen ook geen zin in groenten enzo.
Citaat:Wat is een smoske