Needje schreef:Je natte vingers langs iets van roestvrijstaal wrijven.
(zijn ook speciale staal zeepjes voor)
Gaan ze dan niet naar staal ruiken?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
black_kelpie schreef:Knoflookpers gebruiken, nergens last van![]()
Hier staat over een paar minuten de plaattaart met pompoen en geitenkaas op tafel, met extra salade van peer, rode biet en cherrytomaten
Martine schreef:De kortingscodes op Pepper al gehad? Onder andere;
DIT GELDT VOOR BESTAANDE ACCOUNTS
Deactiveer je account en heractiveer hem met de volgende kortingscode:
NLREA1E222 1X 30%
NLREA1E329 2X 50% [bevestigd]
NLREA0E488 2X 50% [bevestigd]
NLREA0E341 1X 50% [bevestigd]
koenlover schreef:Even een kleine waarschuwing. Ik weet niet of het bij mij mis is gegaan of dat het bij iedereen zo gaat. Ik heb mijn account dus ook gedeactiveerd en vervolgens geactiveerd met een van de codes die hier in het topic rond gaan. Maar toen was ik dus mijn bezorgmoment kwijt en ik moest ineens ook betalen voor bezorging. De dag dat er normaal bezorgd wordt kon ik helemaal niet meer kiezen.
Uiteindelijk heeft de klantenservice het heel netjes opgelost maar het gedoe is de korting eigenlijk niet waard geweest.
koenlover schreef:Even een kleine waarschuwing. Ik weet niet of het bij mij mis is gegaan of dat het bij iedereen zo gaat. Ik heb mijn account dus ook gedeactiveerd en vervolgens geactiveerd met een van de codes die hier in het topic rond gaan. Maar toen was ik dus mijn bezorgmoment kwijt en ik moest ineens ook betalen voor bezorging. De dag dat er normaal bezorgd wordt kon ik helemaal niet meer kiezen.
Uiteindelijk heeft de klantenservice het heel netjes opgelost maar het gedoe is de korting eigenlijk niet waard geweest.