Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura82 schreef:Een kilo per week kan prima, maar als je zo'n eind te gaan hebt moet je er wel rekening mee houden dat je eens een plateau hebt of gewoon soms een keer niet zo streng bent.
Ik was vanochtend een kg kwijt ten opzichte van gisteren, klopt eel want heb me een ongeluk geplast. Ben iig weer in ketosenog 700 gr en ik ben op mn lichtst sinds voor mn eerste zwangerschap
Kimmes schreef:Hij ziet er lekker uit
Hoepelen schijnt heel goed te zijn. Jammer dat ik er niet zo goed in ben
O: lijnzaadpap
M: Tonijn of zalm salade
A: ?
Ik zie vaak de tussendoortjes staan, maar daar heb ik eigenlijk zelden behoefte aan. Ben ook altijd druk, wellicht dat dat scheelt. Wel jammer dat daardoor het drinken er ook bij inschiet
Gebruiken jullie trouwens kokosolie? En zo ja, is die van de Action wat? Ik lees er regelmatig over dat het zo goed is om te gebruiken.
Meliaforever schreef:Weet iemand een boek of goede site over koolhydraatarm eten. Ik wil wel de uitdaging aan om (veel) te minderen met koolhydraten. Ik heb vooral moeite met afstand doen van brood.
Havermout lus ik niet. Wel yoghurt, rijstwafels, crackers. Weet niet of dat kha is.
Ik ga ook bijna weer naar school en ik kan daar niks opwarmen of koel houden. Salade kan nog wel omdat ik een speciaal bakje heb met vrieselement.
Ik ga nu maar is het topic een beetje lezen denk ik.
Romeo2007 schreef:Dag allen,
Mag ik me ook melden? Ik wil graag nog 30kg afvallen.
Ik zoek nog opties voor de lunch en diner. Heb al een lijst gemaakt met allemaal ideeen voor eten. Ik wil onder de 20-30 gram kh per dag blijven, daarboven val ik niet af. En verder maximaal 1300/1400 kcal.
Mijn eetlijstje vandaag:
O: eiwitshake met 250ml ongezoete amandelmelk
T: 200 gram Skyr naturel
L: sla, 100 gram geitenkaas, 40 gram walnoten
T: 100 gram kipfilet met een beetje Boursin
A: 100 gram carpaccio in slablaadjes gerold
A: 200 gram Skyr
Dit levert mij:
Koolhydraten 23
Eiwit 140
Vet: 70
Kcal: 1375
CK88 schreef:Hoe doen jullie dat zonder brood en jodium gehalte? Misschien is het wel eens voorbij gekomen in andere voedingsmiddelen zit ook wel jodium zoals witte vis enze maar dan nog schijn je niet aan het gehalte te komen wat nodig is. Slikken jullie supplementen en zo ja welke?
Romeo2007 schreef:Is 1 kg gewichtsverlies per week realistisch? Ik moet er nog 30 kwijt..
Ik eet tussen de 20 en 30 gram khd per dag
gribaldi schreef:milatje, leuk London! Zou ik ook nog wel een keer heen willen, ben ik nog nooit geweestNaar jullie zin gehad?
Vervelend van jullie bekkeninstabiliteit! Nog een redenen om goed te overwegen om kinderen te krijgenAl die enge verhalen
milatje schreef:gribaldi schreef:milatje, leuk London! Zou ik ook nog wel een keer heen willen, ben ik nog nooit geweestNaar jullie zin gehad?
Vervelend van jullie bekkeninstabiliteit! Nog een redenen om goed te overwegen om kinderen te krijgenAl die enge verhalen
Bekkeninstabiliteit kan je dus ook krijgen zonder zwangerschap.