Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nelleke_ schreef:Onder het motto van: little effort big result heb ik mijn gewone yoghurt vervangen voor soja-yoghurt. Gevolg: 3wk lang menstruatiekramp, rugpijn en vreetbuien. Ik realiseerde me het nieteens direct maar toen ik gisteren boodschappen ging doen en die soja-yoghurt in m'n hand had dacht ik 'oh jaaa...' Ook de afgelopen weken wat makkelijker geweest met vleesvervangers waar soja in zit.
Ik kan er dus echt niet tegen. Gewoon echt niet. Ik word spontaan door mijn pil heen ongesteld. Idem dito met soja-vleesvervangers. *zucht*![]()
Dit is wel een beetje irritant want ik vind enerzijds vegan zo ontzettend makkelijk want ik hoef niet te letten op of het lactose-vrij is, anderzijds is het heel lastig want nu moet ik dus heel erg letten op of er soja in zit.
Sielka schreef:Hadden jullie tijdens jullie overgang van 'omnivoor' naar veganist ook problemen met jullie vertering?
Ik ben nu 4 dagen raw veganistisch bezig en ik krijg wel alles binnen wat ik nodig heb maar mijn lichaam is wat ontregeld nu.. Ik weet dat dit door de plotse overgang is maar hadden jullie hier ook zo'n last van?