Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Many schreef:Wauw wat een tijd Lis!! En sterkte met je oma, gaat het al lange tijd minder goed met haar?
Gast7391, vreselijk als opdrachten niet willen lukken. Ik ken het, soms komt er gewoon geen zinnig woord uit je vingers. Succes nog!
Eliine, na een paar dagen zondigen is groente en fruit weer zoooo lekker he haha! Je soepje klinkt lekker!
Bhris, als ik wraps eet, maak ik er meestal van wat ze in Amerika een burrito noemen: met bonen, groente (net wat je in huis hebt, ik doe vaak paprika, courgette, tomaat), eventueel tofu. Dat samen bakken met kruiden (komijn, oregano, koriander), je wrap vullen en er op het laatst nog wat geraspte kaas en eventueel guacamole overheen. Maar eigenlijk kun je met wraps alle kanten op, want de suggesties die Chantal doet zijn ook lekker. Alleen zou ik die eerder als lunch of hapje eten dan als avondeten.
O: havermout met rijstmelk, appel, kaneel, gojibessen en lijnzaad
T: -
L: kommetje tomatensoep, snee geroosterd brood met pesto, mozzarella, rucola en tomaat
T: banaan, kom pompoensoep
A: quinoa met ui, courgette, pijnboompitten en rucola, stoofpeertje, 2 scheppen chocolade-ijsT: misschien een mandarijntje oid
B: dagje door Amsterdam lopen
fleur_yen schreef:Balen van je opdracht Gast7391
Wat een super tijd Lis!
Vandaag is toch weer een mooi lijstje Eliine, december is gewoon ontzettend moeilijk
Geniet ervan vandaag Horse!
Feestje van gister viel nog wel iets mee wat betreft m'n consumpties, 3 biertjes en 2 handjes chips
Vandaag:
O: 40 gram havermout, 20 gram rozijnen, 4 gram pompoenpitten, 6 gram amandelen
T: half stukje 86% chocola
L: 20 gram havermout, 20 gram boekweitgrutten, 11 gram rozijnen, 110 gram appel, 8 gram walnoten, 6 gram pindakaas
Beetje een raar dagje, was rond lunchtijd gaan paardrijden, dus ik heb nu net mijn lunch pas op.
D: 1 cappucino, water
B: Bosrit gemaakt van ongeveer een uurtje
SSmonamiSS schreef:Paardje_2009 schreef:Vandaag:
O: gebakken ei en croisantje op ben voor mn verjaardag
T: mandarijn
L: 2 broodjes
T: niks
A: gamba's met spaghetti
T: niks
B: gym en fietsen en dansen
D: thee, water, melk
Gefeliteerd!! Hopelijk heb je een leuke dag met veel cadeaus!!
phormicola schreef:Gefeliciteerd Paardje!
Vandaag:
O: 50gr haver, 15gr lijnzaad, 15gr whey, 1 appel, 2tl walnootolie, zoetstof
B: 1.5u KT; borst, armen, buik
L: 4 sneetjes volkorenbrood, 100gr kipfilet, 1 plak 20+ kaas, 20gr 20+ smeerkaas, 1 stronk witlof, ketchup
T: 1 banaan
B: 25min fietsen
T: 250gr magere kwark, 1 banaan, slimpie
A: half gepoft pompoentje, 250gr krieltjes,100gr kip,20ml olijfolie, 1 ui
T: 250gr magere yoghurt, zoetstof
T: 1 klein bakje chocomousse
2100kcal