Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tayga schreef:Bedankt voor de tips! Van de week maar even naar de AH.
En qua koolhydraten/suikers dus maar een paar dagen flink afzien. Hoe eten jullie dan bij als je veel gesport hebt? Dan wel aan de rijst/pasta/aardappelen?
Nevony schreef:Ik denk dat dat staat voor volkorenboterham.
Ik heb een beetje hetzelfde probleem als jij Tayga, voel me van suiker heel erg opgeblazen, maar op alleen maar koolhydraten uit fruit en groente vaar ik ook niet zo goed wel. Vooral tijdens het sporten is het moeilijk wat ik moet eten. Nu kies ik vaak voor quinoa-(rijst)wafels met appelstroop, ik weet niet of dat echt heel gezond is, maar dan heb ik in ieder geval toch iets zoetigs, maar het is weer beter dan een stuk ontbijtkoek of een twix, zoals ik eerder deed.
Tayga schreef:Het probleem is een beetje dat het telkens van dinsdag tot vrijdag prima gaat. Maar telkens als ik buitenhuis eet, ergens vieze broodjes krijg oid dat het gelijk weer mis is. In het weekend eet ik veel met vrienden en dan krijg je continu het commentaar dat je 'het best kan hebben' wanneer je snoep oid wil weigeren. En als iedereen dan wel neemt, is het wel lastig te weigeren. En kan ik weer opnieuw beginnen..
Vriendlief doet wel zijn best, maar wat hij als reuze gezond ziet, is nog steeds niet echt jofel. Hij vindt het ook alleen belangrijk dat eten lekker is. Eet nooit fruit en minimaal groente.
Nemen jullie in die gevallen nooit wat?