Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meggiemeg schreef:Dit is de taart die ik voor mijn moeder had gemaakt.
Gevuld met bosvruchtenmousse en afgesmeerd met vanille bc.
Iedereen vond m mooi en erg lekker.
Nu vinden ze het al snel mooi bij ons want er is verder niemand creatief bij ons in de familie..
woldhoeve schreef:Dus als ze nog bevroren zijn bekleden en dan laten ontdooien in de koeling? Nou ja ik ben zondag jarig dus ga eerst uitproberen of het werkt. Want 50 zijn best veel dus moet het wel goed lopen zodat we niet een half uur met eentje bezig zijn. En ik vul ze door een gat te boren en dan jam en slagroom erin en afsmeren met BC.
Bedankt voor de tip, heb je nog een linkje waar je dit gelezen hebt. Ik heb al gegooled maar weet ook niet precies waarop ik moet zoeken.
Falona schreef:Ik gooi mijn taart ook in de vriezer om goed op te stijven en makkelijker te kunnen bekleden. Geen enkel probleem met smeltende fondant. Behalve als de vloerplanken in de kamer omhoog staan. Dan is de luchtvochtigheid en is er sowieso erg lastig met fondant te werken.
Rinske schreef:Ik was te duur. Moest een taart voor 200 personen worden, eerst zei ze dat het niet uitmaakte hoeveel hij zou kosten, toen ze de prijs had overlegd met een collega van haar moest het ineens voor de helft van de prijs.