Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Douce schreef:Wat denk je van runderbouillon.. ook geen toegevoegde waarde tov groentebouillon. Maar durf te wedden dat ik vaak zat runderbouillon op heb bij anderen thuis, of kippenbouillon. Zag vandaag wel bij ons dat er gelukkig wel maar 3% vlees in zit, maar snap dus echt het nut niet.
Douce schreef:Ja proef je dat?
Ik kwam er echt na eeuwen achter dat ze op mijn werk runderbouillon gebruiken, maar ik proefde het echt totaal niet. Kan dus ook zijn dat er dus aan groentebouillon meer smaak zit?
En ik denk ook niet dat de mensen het expres hebben gedaan, maar onbewust of het was soep die al gister was gemaakt terwijl ik onverwacht bleef eten. Dat soort situaties.
Magrathea schreef:Douce schreef:Ik denk er altijd maar niet teveel bij na.
Beter inconsequent goed dan consequent slecht denk ik altijd maar, vooral als ik inderdaad zo naar de "details" ga kijken.. het was gewoon niet meer te doen.
Dat is zo. En ik kan helaas ook niet controleren waar de lijm op de verpakking vandaan komt
Vind het gewoon belachelijk dat ik op die manier toch gedwongen word om dode dieren te gebruiken. Dat we blijkbaar zo primitief zijn..
Douce schreef:Als ik ooit door een of andere medische reden vlees moet gaan eten (zwanger bijvoorbeeld, loop nu al elke keer tegen een wel/niet b12 tekort aan ivm weinig interesse in zuivel), dan word ik ook flexitariëren het liefst dan ook nog biologisch, maar kan tegen die tijd niet in m'n portemonnee kijken.
Ik hoor nu ook verhalen van mensen die eerst vegetariër waren uit principe en die nu volop bij de MacDonalds eten. Dat is niet mijn planning.
En MyLittleLove, ik denk omdat ei een hele andere smaak en structuur heeft dan ei, en nog een hele andere rij met verschillen.