Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esgaroth schreef:Onee!! Dikke CRAP zooi!
Ben ik voor mijn boer een verjaardagstaart aan het maken (de stropdastaart).
Mooi gevuld, eerste laag een dijkje van BC choco met gestampte M&M's, laagje zwitserse room met daarop wat perzikjes, tweede laag een half dijkje van BC choco (hij was op!!) en chocolademousse.
Afgesmeerd met Nutella (doe ik NOOIT meer, halve taart trek je ermee kapot).
Mooi marsepein gerold, erop gelegd en wat denk je? TE DUN GEROLD!!
Dat geloof je toch niet? Nu ligt alles er al op, maar op sommige plekken zie je de Nutella er een beetje door, en op andere plekjes is ie kapot gegaan, en heb ik er een klein stukje op moeten plakken.
Iemand een briljant idee hoe je dit kunt herstellen, zonder de hele haffel eraf te halen en weg te smijten? Is toch een halve kilo marspein, dat gooi ik liever niet weg...
Chantaltje23 schreef:hoe kan ik deze cupcakes beste bewaren?
TinkerTom schreef:Chantaltje23 schreef:hoe kan ik deze cupcakes beste bewaren?
CC`s kun je sowieso het beste bewaren in een afgesloten trommel/blik...in de koelkast worden je cc`s hard en droog...
Als je een bederfelijke toef op je cc`s hebt zul je ze wel in de koeling moeten bewaren...
Bij fondant maak ik huidskleur door een beetje ivoor met ietsiepietsie roze te mengen...
LisaDG schreef:Hallo
ik ben al een tijdje stille meelezer van het topic,maar wat jullie allemaal doen wauw,heel mooi!
Ik volg ook al een tijdje een programma bij ons op VijfTV , fabulous cakes,waar ze de meest extreme taarten maken, de laatste woog zo'n 120kg!!!
Morgen verhuis ik en heb ik ein-de-lijk terug een goede oven ter beschikking,dus ga ik binnenkort bakken.
Weten jullie toevallig ook mensen uit België die dit soort workshops doen?
ik ben namelijk Belg en heb er totaal geen idee van
Rinske schreef:Qua werken liever fondant, qua smaak liever marsepein, maar ik heb gemerkt dat veel mensen niet van marsepein houden, dus ik gebruik altijd fondant.