Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Valina schreef:Waar had je die leuke rand dan graag gezien Ashleey?
Ik vond het heel moeilijk om hem "aan te kleden" zeg maar.
Het idee was eigenlijk een parelrand rond de kleine taart en een lint (een echte of 1 van fondant) om de onderste taart.
Maar toen ik de ruitjesvorm erop had gemaakt (en die wilde ik persé), dacht ik dat het 'lint' misschien wat druk zou worden.
Ook vond ik de roosjes bij nader inzien niet zo passen qua stijl bij de strik, maar daar was niemand het mee eens. Ik zie spoken blijkbaar,..
Maar tips zijn welkom!!!
Graag!
Francis schreef:Laatste dag meiden! Vandaag is Apenheul voor het laatst open.. Ik zal nog een uitloopje tot het weekend in acht nemen, dus deze week kun je nog insturen, dan leg ik volgende week maandag de ontwerpen voor aan m'n collega's en gaan we iemand uitnodigen de taart ook te maken.
Falona schreef:'Lekker van Linda' klinkt echt leuk! Taartjes van Linda vind ik dan weer teveel op Taarten van Abel lijken.
@Ingrid: Weten ze hoe CC van biscuit smaken? Ik zou het er niet op willen wagen zoiets te bestellen als ik dat nog niet eerder geproefd had. Van de andere kant zou ik dat ook niet willen leveren zonder zeker te weten dat het eetbaar is. Ik heb hier toevallgi van de week nog iemand voorbij zien komen die dat als idee had en daar werd op gereageerd dat het dan een droge hap wordt.