Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
suuzepuus schreef:Eerst maar eens proberen of het lukt en te drinken is voor ik een duur apparaat ga kopen. Het zijn erg zure appels van een onbekend ras dus hoe ze het doen in sap weet niemand!!
Scubadoo schreef:Pffff, dan stuur ik je ook geen Rannabozensap!
ranna schreef:kynshiri schreef:grrr ik had een reuzenbloemkool staan, maar die vreetzak van een knol is uitgerekend de dag voordat ik ze wilden oogsten uitgebroken
En hij heeft je bloemkool opgevreten????
suuzepuus schreef:vriendlief lust ze niet
kynshiri schreef:ik had ook sla, lenteuitjes en een paprikaplant met vruchtjes aan staan. alles heeft ze afgevreten tot vlak boven de grond. en dan staat ze daar zo te kijken van 'ow hey, doe de omheining eens open als je wilt, hier is alles op intussen' (ja want we kunnen maar in één richting door de omheining he; om UIT te breken, nooit om terug IN te breken in de weide)
Ibbel schreef:Kijk eerst eens of er uberhaupt wel al vrouwelijke bloemen aan de plant zitten. De eerste bloemen meestal uitsluitend mannen zijn. Pas later komen er ook vrouwelijke bloemen.
(Zie de discussie en adviezen van vorig jaar rond deze tijd over een courgette die geen vrucht zette)