Op 1 of andere manier trekt mij dat weer minder.. koekjes versieren!? Zit alleen dikke kans in dat het volgende ketting topic, koekjes gaan worden Dus moet ik er toch aan geloven... hahaha!
Ik ben geloof ik nummer 111 met cupcakes ketting op DLT!
Leuk Astrid ben benieuwd!
prakkie
Geplaatst: 18-12-10 17:34
leuke koekjes!
Goed gedaan mayo...rust is nu even belangrijker dan een taart...komt vanzelf weer. Ff aan jezelf denken
ikkebenmar
Geplaatst: 18-12-10 17:36
Vandaag weer bezig geweest met een taart voor komend weekend. Gevuld met kersen en afgesmeerd met chocolade botercreme Het zat allemaal een beetje tegen, dus ben er de hele middag mee bezig geweest, maar ik vind het eindresultaat toch best leuk geworden
Jaime_
Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-10 17:38
Nou hierbij dus mijn taart en voor de verandering eens een uitgebreider verslagje, de taart was in opdracht van de dochter van het stel als verassing op hun 25 jarig huwelijks feest, had eigenlijk geheel de vrije hand, alleen moest het wel wit als basiskleur, de namen moesten erop, en een verwijzing naar het 25 jaar getrouwd zijn, ze wou eerst graag 1985-2010 maar dat vond ik zelf niet zo leuk, dus iets anders verzonnen
Het zijn 2 ronde lagen 25 en 20 cm, op verzoek gevuld met bbr en jam, bekleed met marsefond (1:1 zeelandia, bakels) en dat vond ik heerlijk werken! Het is een offwhite kleurtje geworden afgewerkt met een parelglans.
Zowel de 25-topper als de rozen zijn gemaakt met fondant, beiden zijn geverfd/gedust. De eer gaat bij deze taart ook een beetje uit naar mijn vriend die alle balletjes heeft lopen rollen
En dit is 'm dus geworden:
Ben wel benieuwd hoeveel jullie de taart ongeveer waar vinden, want vind het nog heel moeilijk op een prijs te bepalen.. ga het straks ook even vragen op DLT
ikkebenmar
Geplaatst: 18-12-10 17:42
Wouw echt supermooi geworden!
lesilla
Geplaatst: 18-12-10 17:43
Mooi! Weet eigenlijk niet eens hoe zoiets kost in basiskosten
MamaMiesje
Geplaatst: 18-12-10 17:46
Allereerst zijn je rozen weer helemaal geweldig en als tweede vind ik de bovenste parelrand hartstikke leuk, zo 'losjes' als hij is; lekker speels Prijs...hmmm....*denkt* ik zou toch minstens €50,- er voor vragen en dat is echt nog cheap denk ik, want die taart is minstens voor 30 personen en dan kom je net op 1,60 pp
ik vind het ook onwijs goed gelukt.. echt heel mooi... Kwa prijs heb ik geen idee, ben daar nog totaal niet in thuis
prakkie
Geplaatst: 18-12-10 18:09
de rozen zijn echt wauw! de taart zelf is trouwens ook heel mooi
Lindas2
Geplaatst: 18-12-10 18:15
@ chernique: Gave koekjes! En hoe smaakte ze?
@ Ikkebenmar: Leuke taart!
Super taart Jaime! Die rozen zijn inderdaad heel erg mooi! En wel lief dat je vriend had geholpen . Ben er ook niet heel erg in thuis en vind het moeilijk te bepalen maar ik denk dat je best € 2,00 p.p. kan vragen.
hahah nee in belgië, maar de winkels zijn open voor de feestdagen hoor ik net! komt dus in orde. Lekker roze slagroom, met roze fondant haha. Valt het op dat ik van roos hou
Polivy
Geplaatst: 18-12-10 20:42
Geweldige cupcakes en koekjes zeg! En mooie taarten ook! Jaime, die eerste rand parels vind ik ook echt gaaf.
Mijn taart, gevuld met citroenkwarktaartpudding en chocolademousse:
De ene borst is wat groter dan de ander, maar dat is alleen maar natuurgetrouw toch? (was dus verschil tussen kenny en met de hand mixen)
Het kleine tweetje is trouwens omdat mijn zus 32 is geworden en de baby in de buik nu 32 weken oud is (nou ja, inmiddels 33, maar dat is maar heel pas ).
Laatst bijgewerkt door Polivy op 18-12-10 20:49, in het totaal 2 keer bewerkt
Echt één van de mooiste zwangerschapstaarten! Alleen geen idee dat hand en machinaal mixen zoveel verschil maakt!
Polivy
Geplaatst: 18-12-10 20:46
Heb heel lang geklooid trouwens met het decolleté. Heb het een paar keer geprobeerd om eerst te snijden en dan er op te leggen, maar toen maar gewoon helemaal er over gelegd en toen uitgesneden.
De stethoscoop is o.a. ook omdat ze nu heel erg op controle is ivm mogelijke zwangerschapsvergifting en er dus elke dag de hartslag van de baby geregistreerd wordt (ook op zon- en feestdagen).