Hihi, ik denk ook wel dat die mix wel heel erg makkelijk is...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaime_ schreef:Ja ik ook, maar dat is dan buiten mijn schuld om toch?
Geld teruggeven is sowieso geen optie.. heb er een nacht voor vrij genomen (dat scheelt mij al 50,- aan inkomsten) en er zit veel werk in qua uren en ook qua materialen..
Jaime_ schreef:Misschien ook wat voor jouw MM? http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi ... ?id=103016
Ik moet eerste week van sept een bruidstaart maken voor mijn tantes die dan 12,5 jaar getrouwd zijn.. juist ja tantes
Hun zijn destijds getrouwd in halfjurk halfpak.. Dus ze waren zeg maar links als man gekleed en recht als vrouw, heel gaaf! En dat moet als topper op de taart komen, dus een cursusje bruidspaar boetseren is wel handig voor mij
MamaMiesje schreef:1234 schreef:Oohjaah ik heb net ook voor het eerst fondant gekleurd, maar ik krijg totaal geen donkere kleuren!! Alleen maar lichtgroen (met Leaf Green) en roze (als ik Christmas Red gebruik).
Heb er al aardig wat kleurstof bij gedaan telkens maar hij bleef licht (nja steeds ietsjes donkerder maar niet veel).
Misschien dat ik zo nog meer kleurstof erbij doe maar weet niet of dat goed is
Ik denk dan toch dat je meer moet gebruiken of het moet zo zijn dat het nog doorkleurt en dat het morgen al donkerder is.