Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MootjeH schreef:Ja, aansnijden is ook niet mijn hobby. Vind het zo zonde! Bijvoorbeeld met die muisjestaart straks: wat moet je dan in vredesnaam met die muisjes? Opeten lijkt me niet lekker, het is toch een grote bonk marsepein. Ik kan ze wel weer meenemen naar huis, maar dan...? Lijkt me dat je de dingen ook niet eeuwig kunt bewaren...
Yootha schreef:Erg mooie taarten van Marloes, Mayo, de muizentaart en van de anderen.
Ik heb gisteren een taart gemaakt voor onze buren die 25 jaar getrouwd zijn. Ze wilde graag een witte taart met 25 roosjes. De roosjes heb ik gemaakt met hun dochter. Gisteravond heb ik hem heengebracht.
Mootje ik ze ze altijd op de achterbank in het gedeelte dat naar beneden loopt of in de kofferbak. Ik heb zo'n taartdoos en ik zet hem dan altijd even vast met een jas eromheen.
Diana_Mabel schreef:Vraagje, ik ga in juni helpen op de psz op de groep van mijn zoontje en dan willen we cupcakes gaan versieren.
Hoe pak ik dat het beste aan met 12 peuters?
Ik zit te denken aan wat verschillende kleuren rolfondant en verschillende uitstekers het moet niet te moeilijk worden.
Het is begin Juni ik zal de juf eens om een thema vragen misschien helpt dat me nog.
ponygekje21 schreef:Mayo schreef:Ik schrijf niet, ik druk letters uit
ook leuk:D maar weet je misschien wel wat ik het beste kan doen? is zo'n tube daar geschikt voor of kan je net zo goed chocopasta in een tube doen thuis? het moet wel hard worden natuurlijk