Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
balli schreef:Pffff... Kom ik na een weekendje weg thuis met het idee "het is heel warm geweest dus m'n plantjes zullen vast veel gegroeid zijn" kijk ik in mn tuin: Zijn de meeste bakken met plantjes gejat! M'n Koriander, Peterselie, munt, pompoenen, tomaten.... Allemaal weg! Nou ik wens ze er veel succes mee... Als ze er ook nog een dressing bij willen moeten ze volgende keer maar aanbellen zeg...
Ze hebben het ook echt gejat voor de plantjes, want de bakken waar "onkruid" in stond hebben ze niet meegenomen, terwijl dat wel de mooiere bakken waren...
anneliesdj schreef:annepanne schreef:oliebol ik heb een mengsel van spiritus en afwasmiddel gemaakt.. Ben de groene zeep vergeten![]()
Even kijk of dit werkt! Heb volop gespoten!
@balli; Dat is ook idioot, plantjes jatten, alsof ze geen paar euro hebben om een zak sla en een komkommer bij de super te halen![]()
Wel jammer dat je nu weer overnieuw moet beginnen. Heb je al in de buurt gekeken? Kan ook zijn dat het 'gewoon' vandalen waren en dat ze de bakken/planten ergens in de sloot gedumpt hebben.
Anna-Jelly schreef:Ik heb nog geen aardbei kunnen eten helaas, ze hangen wel helemaal vol! Alleen beetje jammer dat ze op de grond hangen, hoop dat de aardbeitjes zo wel goed worden.
Ibbel schreef:Ik heb gisteren al de eerste peultjes geoogst. Dat is dus ook een snelle groenteAardbeien heb ik ook al gegeten, evenals veel radijs en sla.
kebie schreef:Ook slakken Annelies?
T'is dat ik vorig keer net 2 miniscule kiemblaadjes in een rijtje zag dat ik weet dat het er had gestaan, maar anders had ik ook gedacht dat het niet op was gekomen.
Marloessjee schreef:Als de spinazie in de bloei staat, kan je het dan nog wel eten?
AngelofLove schreef:Mijn rucola gaat als een speer, moet serieus gaan eten nu want anders zijn ze straks niet meer lekker