Zo was even zoeken waar ik voor t laatst gepost had
bladzijde 45 ! Jullie kletsen heel snel hoor en ik heb niet zoveel tijd...
@ Sizz, balen dat je examen niet zo goed ging...
@ Katia, dierentherapie klinkt ook wel leuk Had ook al iets bedacht met pgb en paardrijden voor gehandicapten, maar weet niet precies wat.. Iemand had toen iets over hoe mogelijk maken dat er meer pgb gesteed wordt aan paardrijden voor gehandicapten ofzo iets...
@ Angelique, Diclofinac heb ik wel (van mn zusje gehad) Gisteren met werken wel pijnstillers genomen en voelde s'middags ook licht mn schouder weet toen t uitgewerkt was. En vannacht genomen voor t ontspannen van die spieren. Vandaag maar weer niets geprobeerd en gaat tot nu toe redelijk, voelt wel lichtjes, Maar heb wel gereden een uurtje... Voorlopig maar af en toe wat ibuprofen of diclofinac slikken...
En op zich vind ik zoiets wel leuk, communicatie met verstandelijk gehandicapten? Maar wat zou op dit gebied onderzocht moeten worden, maw wat zou de probleemstelling zijn dan? Ik ben daar nu namelijk verder nog niet zo in thuis...
Maar wil t liefst wel mn scriptie mbt zoiets doen, met het oog op dat ik hierna natuurlijk meer die richting op wil en niet de richting van mijn studie. En ik heb ook gevraagd of ik mn scriptie over heel iets anders mag schrijven, en dit was prima
En zelfs nog een oud verslag wat ik nog steeds moet schrijven, een stageverslag uit de 2de maar ik heb toen alleen maar bij evenementen geholpen en moet een bedrijfskundig verslag worden, mag ik over iets anders schrijven. Dus dit zal wel iets worden mtb PGB ofzo.
Hoe gaat het met jou Studie?
@ Ellen.. touwtje springen om leniger te worden... tjaa... geen idee.. krijg je wel conditie van
@ Wendy, leuke foto's! Prima figuur, je hebt helemaal geen dikke bovenbenen!
@ Paulien, fijn dat het goed gegaan is! Gewoon rustig aan doen hoor! Smorgens 2 kiwi's eten wil ook helpen voor de stoelgang
@ Irme, hoe gaat t? voel je je alweer wat beter?
@Aniek, mooi foto's! Leuk paard ook! 3,5,14 vind ik het mooiste
@ Denice, wel leuk toch om een keer te ervaren hoe t is om op een bso les te geven? Misschien is het wel een leuke uitdaging en uitbreiding van je ervaringen!
Die fysio die ik nu hebt snapt t ook niet echt ofzo... Ga nu nog 1x per week en ze masseert dan alleen mn schouders/bovenarm (vooral links) maar heb ook uitgelegd dat ik hiervoor al bij de fysio was geweest en dat buiten deze val ik daarvoor ook al last had van mn schouders en rug door een val van 5 jaar geleden, en dat volgende die andere fysio mn stabilisatie spieren dus er zwak zijn, maar ja ging ze verder niet op in ofzo... alleen over mn schouders... Denk dat ik maar eens naar een osteopaat gaat, die kijken wat meer naar het geheel begreep ik op de site...
Ik ga maar eens even mn maaltijdsalade maken...
Wat vinden jullie van mn dag (vorige post)? nog iets te mager of te veel sultana/liga misschien?
Laatst bijgewerkt door Pivanti op 18-03-09 18:31, in het totaal 2 keer bewerkt