Snoep gezond, eet B&J - Bokkers op dieet deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jamy

Re: Snoep gezond, eet B&J - Bokkers op dieet deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 19:03

Nog nooit van gehoord die peper.
Maar het is toch alleen voor die film?
Tja als ze er veel geld mee kunnen verdienen gaan ze af en toe ver he! Maar het is niet gezond voor je iig.

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 19:55

hey meiden, ik ben er weer even, mijn buurvrouw belde dat er een brief van de Bakker Bart lag waarvoor ik een sollicitatie had gescreven en zij vertelde dat ik op gesprek moest komen dinsdag. dus ben even met iemand mee gereden om even mijn vakantie te onderbreken 2 dagen, Ik ga dinsdag weer terug.

ik heb echt een wereld vakantie, ga iedere dag naar het strand lekker zwemmen, zonnen etc. ik zie er uit al iemand die 10 jaar in spanje heeft gewoond zo bruin Haha!.

heb net even op de weegschaal gestaan,ik ben nu 12 weken bezig en ben nu 13 kg afgevallen.

afgelopen donderdag en date met mijn beste vriend/scharel/troostmaatje...gewoon een jongen waar ik onwijs weel aan heb, we zijn lekker wezen eten bij Van Der Valk Haha!

zo dat was weer even een update...
Laatst bijgewerkt door madam op 30-07-06 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 20:08

Help! Ik ben aan het zondigen!! (lees: frituren!)

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 22:20

Jah! ik weet hoe je je voelt Ladyjoy! Ik heb vandaag bij moeders een stuk taart op en zit nu uit pure verveling (vriendje is naar de radiostudio) chips te eten Boos!
Snel wegleggen, want ik was zzooooo blij dat ik weer een kilootje was afgevallen..

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 22:24

He bah Boos! Wat kan foto's kijken toch verschrikkelijk zijn.
We hebben net met de vriendinnen de foto's van de vakantie bekeken. Lees: veel foto's van Anne in bikinie, ondergoed, korte rok/broek enz... Misselijk
Bahbah. Is er echt niets te doen aan cellulites? Het ziet er echt niet uit, mijn benen lijken wel een stukje vel met alleen maar vet erin. Scheve mond
Nahja, laten we het positief bekijken: Wel goed voor het dieten, nu ga ik tenminste weer strenger zijn voor mezelf, denk ik zo. Maar niet goed voor mijn zelfvertrouwen dit...

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 22:41

Uh Annetje, denk aan alle Antilliaanse en Surinaamse mannen die daar geen probleem van maken ! Tong uitsteken Hehehe

Ik heb echt ongezond gegeten vandaag (niet eens zoveel, maar wel ongezond). Maar ja morgen weer werken dus weer streng en netjes op tijd eten.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 22:49

Ik zie hier geen Antiliaanse en Surinaamse mannen, dus nee dat helpt me even niet. Mijn vriend is ook oerhollands, dus tja.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 23:41

Hahaha.. uhm.. Zijn er geen Hollanders die van vrouwelijke vormen houden dan? Is in principe toch niks mis mee! Lachen

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 11:32

Ja, tuurlijk zijn die er ook. Maar ik denk dat de gemiddelde nederlandse jongen toch liever een slanke den heeft.

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 11:39

Aaah omg er loopt echt zo'n freak in het park waar ik mn hond altijd uitlaat :/ t Was me al een tijdje op gevallen dat die gast daar of altijd rondhangt met zijn hond of gewoon naar buitenkomt als ik er ben, ofzo Nagelbijten / Gniffelen Hij is echt eng, heel wit en hij lijkt op die spokenjagersman van Irene Moors.
Steeds als ik daar loop gaat hij me volgen, alleen dan met zn rug naar me toe. De andere kant op zeg maar, maar via een rondje achter me aan, ofzo. En STEEDS als ik me dan omdraai is ie opeens vet dichtbij en staat ie enorm doods naar me te staren en ik krijg er echt zo hard de zenuwen van Lips are sealed
Gelukkig heb ik dan mn hondje bij me die hem waarschijnlijk wel grijpt als ie echt kwaad in de zin heeft maar leuk is het niet Nagelbijten / Gniffelen

Naja, dat werd dus geen lange uitlaatronde :S

Eten vandaag:
O: 1 grofvolkoren boterham, en 2 stukjes ander volkoren brood
T: -
L: Magere kwark, soep
T: Geen idee
A: Geen idee

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 11:54

VQ he bah Lips are sealed wel eng!

Mijn planning:
o: twee crackers met light jam
t: bak sla met komkommer en dressing
l: drie rijstwafels met jam, een met chocopasta
t:/
d: 3 pannekoeken
t: een mondelice yoghurtje

En ik ga dalijk even een uurtje door het bos fietsen, heb ik wel zin in. Lachen Ook even kijken of ik dagen van mijn werk verzet kan krijgen, zodat ik komende week bij mijn vriend kan zijn. Zijn ouders en broertje zijn namelijk op vakantie en dus heeft hij het huis voor zich alleen Sigaar

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:08

VanillaQueen schreef:
Maar voor Antillianen moet het volgens mij wel weer op de goeie plekken zitten, of niet? Haha! --> Billen, borsten, benen?

Dat heeft de voorkeur (gelukkig is dat bij mij ook het geval Haha! ) maar je wil echt niet weten hoeveel echt vette dames daar rondliepen gisteren, en allemaal met rollen en cellulitis vol in beeld. En trots zijn he!!! Ik voelde me iig heerlijk! Ik denk dat voor de nl mannen idd dat hele slanke aantrekkelijk is, maar alle antilliaanse jongens die ik ken houden van een vollere vrouw. De slanke nl vrouw is niet aantrekkelijk voor hen! Best vreemd eigenlijk....

Niet leuk trouwens van die engerd, kun je er niet iets van zeggen? Of je vriendje erop af sturen?

Planning:
o: magere yoghurt met fruit n fibre
l: wortel-komkommersalade met cashewnoten en dressing
t: ontbijtkoek
a: Antilliaans eten bij mijn vriendinnetje

Pava

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:17

Hallo allemaal!

Als ik dat zo lees, dan had ik ook naar R'dam gemoeten. Goed voor m'n zelfvertrouwen om te zien dat het altijd nóg erger kan... Haha!

Ik ben inmiddels aan de goeie kant van de 75 beland en ben daar reuze blij mee. Gisteren een uur op de hometrainer gezeten en een uur met de hond gelopen... Ik probeer nu toch zo'n vier keer per week cardio te doen.

Mijn dagschema:
O: 4 crackers met pindakaas
T: suikerarme ontbijtkoek
L: bruin broodje filet americain en bakje rauwkost
T: cherry tomaatjes
D: krieljtes, sperciebonen en kipfilet

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:45

Laten we allemaal op zoek gaan naar een Exotische Man! Haha! Clown Ik moet ook zeggen dat die vrouwen zich vaak wel mooi weten te kleden ook [uitzonderingen daargelaten, je ziet ze ook weleens in een überstrakke lage spijkerbroek met een kort truitje, das niet mooi], en je ziet idd dat ze er zelfverzekerd over zijn! Maar op de een of andere manier lijkt hun vet wat ehh harder/compacter oid.

@LittleAnn: Nah, hij doet verder niets, dus ik hou het voorlopig maar bij hem heel kwaad "WATMOETJENOU" aankijken Haha!
Of misschien maar een tijdje een ander veldje zoeken

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 14:21

hallo allemaal, even een berıchtje vanuıt het zonnıge turkıje Cool

het ıs hıer heerlıjk weerk, al snap ık nıet veel van de toetsenborden haha. de shıfttoets werkt nıet en de ı ıs raar Clown

maar goed hıer gaat het eıgenlıjk wel prıma met eten etc.
ochtend eet ık meestal paar sneetjes stokbrood of 2 kleıne bolletje met een gekookt eıtje en wat komkommer
smıddags een salade of een sandwıch, tussendoor een ıjsje Haha!
het eten ın het hotel savonds ıs echt prıma te nakken, veel salades, gegrılde kıp etc. blıj dat ık ııg nıet elke dag ongezond moet eten Knipoog verder heb ık me wel zoin beetje vergrepen aan de cocktaıls hıer haha dıe zıjn echt cheap Haha!

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 14:44

Heeerlijjk sizzy, klinkt alsof je echt geniet!!! Veel plezier nog!

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 14:47

Nou, laat ik me ook weer eens (laatste x was zo'n 2 jaar geleden) aanmelden...

Ik ben 1.68 meter hoog (laag dus) en weeg momenteel zo'n 75 kilo... Ik heb een vreselijke haat-liefde verhouding met mijn weegschaal. Ik kan in korte tijd behoorlijk afvallen (68 kilo, maatje 38), maar elke keer komt het er daarna gewoon weer aan en zelfs een beetje meer. Ik pas nu nog prima in maat 40, maar dat gaat in dit tempo vast niet lang duren.

Mijn verleidingen? Onregelmatig leven (reis 4 uur per dag van en naar mijn werk en moet na het werk altijd nog naar paardlief) en dan in de trein wat vettigheid van de BurgerKing wegwerken en een heerlijk ijsje als ik thuiskom. Verder ben ik gewoon dol op eten en dan voorla zoet en/of vet...

Maar goed, ik wil 1 oktober minder dan 70 kilo wegen. Dat betekent dat ik 2 maanden heb om 5 kilo teverliezen, dat moet lukken toch?

Ik zal me woensdag meten en officieel wegen.

Mijn eetdag ziet er vandaag zo uit:

O: 300 ml magere melk met 2 zakjes Brinta Wake-up (niet erg voedzaam heb ik gewerkt)
T: liga met melk/aardbeien vulling en wat dropjes (trein had vertraging, heb er 3,5 uur over gedaan om in Den Haag te komen).
L: 2 bruine boterhammen met filet americain, cherrytomaatjes, bakje aardbeien en een bakje verse ananas
T: appeltje
D: 2 bruine boterhammen met filet in de trein. Misschien haal ik nog even een optimelletje op het station.

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 14:57

Welcome back Mrijn! Hopen dat het nu eraf kan blijven Lachen
Haha klinkt leuk Sizzy, geniet dr van. Turkije is zalig!

Arhgh ik weet echt niet wat ik moet maken vanavond, normaal eet ik bijna altijd alleen en dan flikker ik snel een vegaburger in de magnetron en stoom ik wat groenten maar vanavond heb ik beloofd om ook voor de ouders + zussen te koken en die willen geloof ik wat uitgebreider eten...had het geniale idee om een of andere groenteomelet te maken maar toen ik in de supermarkt was waren er alleen nog maar gemene bio-industrie eieren en ik krijg t niet over mn hart om die te kopen Bloos!

Ohja verdere update:

Eten vandaag:
O: 1 grofvolkoren boterham, en 2 stukjes ander volkoren brood
L: Magere kwark, 2 boterhammen met pindakaas
T: Bakje [200 gr] komkommersalade, appel
A: Geen idee dus

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 15:17

En bij mij vandaag:

o: Slapen
t: Slapen
l: tosti van wit melkbrood met vette kaas Bloos en een berg ketchup, appel en bakje gemengd fruit uit blik Schijnheilig
t: 1 reepje merci, bakje vruchtenyoghurt, 2 mini waterijsjes en water Haha!
a: nog geen idee, totaal geen zin om iets te maken eigenlijk Lips are sealed

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 16:06

Och jee...ik ben natuurlijk even 2 dagen thuis van vakantie vanwege de sollicitatie morgen, maar het nadeel is dat er werkelijk niks in huis is, op een fles cola piza hawai en van die m&m biscout

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 17:52

Sizzy, fijn dat er lekker eten is in Turkije! Hehehe ik ga er ook heen (21 aug voor 12 dagen). Lachen

Dat klinkt wel lekker Hicky! Tong uitsteken

Mijn dag:
O: bakje halfvolle appel kwark
T: 2 crackers met pindakaas
L: 3 bruine boterhammen
T: yoghurtsnoepjes (hoezo verslaving?)
D: pannenkoeken (voor het eerst in 4 maanden weer!)
T: ?

Lekker slecht weer! Zoek de groenten/fruit! Pff..
En ook geen sport ivm mn polsblessure.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 19:03

Hey Sizzy, klinkt leuk daar!

Ik heb wel goed dagje gehad tot nu toe, zowiezo hele dag gewerkt in de winkel
O: 2 plakjes ontbijtkoek met boter, 1 volkorenbolletje met boter en pure hageslag.
T: 2 koekjes liga continue, 1 koekje sultana hartig
L: 2 volkorenbolletjes met boter, kipfilet en augurk
T: zoutjes, 1 heel klein stuke bisc&M&Ms, appel
D: onbekend.

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 21:25

Citaat:
o: magere yoghurt met fruit n fibre
l: bak kersen
t: uhhh niks, ben gaan rijden
a: Antilliaanse soep met maiskoek
t: twee rijstwafels en een sultana

aangepast!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 21:47

En weer een vreemde dag geweest qua eten, volgens mij gaat het een gewoonte worden Clown .
Komt omdat ik nu het vakantie is veelal weg ben (of werken of paarden rijden) en dan is regelmaat natuurlijk ver te zoeken Bloos

O: Grote kom Fruit n Fiber met magere melk, halve Snack a Jack caramel
L: 2 mueslibollen
T: Bakje magere kwark met wat rozijntjes + zoetstof en een bakje druiven
D: KipKebab met natuurlijk pitabroodjes en knoflooksaus, wat pastasalade en als toetje een bakje Optimel yoghurt

En even een vraag tussendoor, wat vinden jullie? Ga ik nou onbewust (te) weinig eten? Op de dag zelf lijkt het redelijk veel maar als ik het zo bekijk lijkt het me behoorlijk weinig Bloos!

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 10:47

Ik heb gister toch wat meer gegeten dan ik eerder heb opgeschreven, ik kan niet leven op 4 boterhammen op een dag. Uiteindelijk werd het:

O: 300 ml magere melk met 2 zakjes Brinta Wake-up
T: liga met melk/aardbeien vulling en wat dropjes.
L: 2 bruine boterhammen met filet americain, cherrytomaatjes, bakje aardbeien en een bakje verse ananas
T: 1 bruine boterham met filet
D: 1 bruine boterhammen met filet, 1 reep weightcare reep citroen/abrikoos en een flesje ontbijtfruitdrink van de Aldi.

Mijn programma van vandaag:

O: 300 ml optimelkwark met noten crueslie
T: flesje ontbijtfruitdrink
L: Salade met van alles erop en eraan.
T:
D: 3 bruine boterhammen met ham.