Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Wat kan foto's kijken toch verschrikkelijk zijn.

Hehehe
Hij is echt eng, heel wit en hij lijkt op die spokenjagersman van Irene Moors.
wel eng!
Ook even kijken of ik dagen van mijn werk verzet kan krijgen, zodat ik komende week bij mijn vriend kan zijn. Zijn ouders en broertje zijn namelijk op vakantie en dus heeft hij het huis voor zich alleen
VanillaQueen schreef:Maar voor Antillianen moet het volgens mij wel weer op de goeie plekken zitten, of niet?--> Billen, borsten, benen?
) maar je wil echt niet weten hoeveel echt vette dames daar rondliepen gisteren, en allemaal met rollen en cellulitis vol in beeld. En trots zijn he!!! Ik voelde me iig heerlijk! Ik denk dat voor de nl mannen idd dat hele slanke aantrekkelijk is, maar alle antilliaanse jongens die ik ken houden van een vollere vrouw. De slanke nl vrouw is niet aantrekkelijk voor hen! Best vreemd eigenlijk....
Ik moet ook zeggen dat die vrouwen zich vaak wel mooi weten te kleden ook [uitzonderingen daargelaten, je ziet ze ook weleens in een überstrakke lage spijkerbroek met een kort truitje, das niet mooi], en je ziet idd dat ze er zelfverzekerd over zijn! Maar op de een of andere manier lijkt hun vet wat ehh harder/compacter oid.
verder heb ık me wel zoin beetje vergrepen aan de cocktaıls hıer haha dıe zıjn echt cheap

en een berg ketchup, appel en bakje gemengd fruit uit blik 

Citaat:o: magere yoghurt met fruit n fibre
l: bak kersen
t: uhhh niks, ben gaan rijden
a: Antilliaanse soep met maiskoek
t: twee rijstwafels en een sultana
.