Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mazzel-meid schreef:Ik vind het heel netjes hoor Spetterlover, in elk geval beter dan dat je tussendoor gaat snoepen. En je beleg is ook heel gezond allemaal
Ik heb tot nu toe vandaag 5 boterhammen op met kipfilet.. (ja, ik blijf eentonig doen, maar ik vind dat ook gewoon echt leker, ik geniet echt van m'n boterhammen)
Net eventjes wezen sporten, en nu snel douchen en maar eventjes wat eten, want zo ga ik echt niet aan die 23 points komen (zit nu op 6)
hepske schreef:POison, ik wou hier net ongeveer hetzelfde berichtje als jouw komen posten.
Ik heb me net ook weer volgestopt met snoep, ik denk dan ook aan niets meer, nu vind ik het wel erg, maar het is te laat.
DAt is echt vervelend he....?
Het ging net zo goed, ale, ik ga me vanaf nu dan weer "proberen" te herpakken en voor vandaag alleen nog het avondmaal, geen snoep meer.
Het gaat wel moeilijk zijn maar het moet, ik wil echt van die snoep af, heb het een paar dagen al gedaan, of toch al minder en ik voelde me echt al veel beter en gelukkiger!
Groetjes en ik kom hier dus geregeld nog wat zagen, het helpt me echt.
Poison succes en je bent niet alleen.
Poison schreef:Maar als ik een vreetbui krijg dan interesseert het me de laatste tijd ook bijna niks. Als je niet wil is het veel makkelijker geen vreetbui te krijgen. Maar als die wil er niet is, als het je niets kan interesseren lukt het (mij) bijna niet om er vanaf te blijven.
Mijn schuldgevoel erna is ook lang niet zo groot als wanneer ik heb toegegeven wanneer ik niet wou. Beetje wazig maja.