Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leffroi schreef:Vandaag moest ik weer voor mijn eigen eten zorgen. Eigenlijk wilde ik gewoon simpel en gezond koken. Maar onze stagiaire had het de hele middag gehad over 'kapsalon' en dat haar vader die vanavond ging maken. Gelukkig ben ik helemaal niet makkelijk over te halen dus:
[ [url=m/ht4KCn.jpg]Afbeelding[/url] ]
En OMG! Was is dat lekker
Donna89 schreef:Sharmila schreef:Avondeten een kip met citroen in zijn buik! Appelmoesje met een beetje boswandeling erdoor en een banaantje erbij. Een tomaten salade en peentjes met doperwten. Peentjes uit de oven, doperwten zijn diepvries doppers.
lees ik dat nou goed?
Merell123 schreef:Lay_D schreef:Witte rijst, sajoer boontjes en babi ketjap [ [url=m/7OHpze.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als je het recept van de babi ketjap wilt delen, wil ik die wel heel graag! Ziet er heerlijk uit!
Lay_D schreef:Ik had ook een lunch probeersel. Uitje en kastanje champignons gebakken en daarna op een bedje van sla op een boterham. Het smaakte verrassend lekker. De volgende keer wil ik het op een geroosterde boterham doen, dat lijkt me nog lekkerder. [ [url=m/14xJQp.jpg]Afbeelding[/url] ]