Wat heb jij deze hele dag gegeten? Deel III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 11:27

Gisteren:
O: Grutten met cacao
T: Galia
L: Kippenssoep en een kapje met rode pesta, rucola, kipfilet en paprika
T: Warme choco van cacao, amandelmelk en water met slagroom, galia, beetje Griekse yoghurt
A: Biefstuk met champignons en gemengde sla en rauwkost met rucola, kropsla, paprika, cherrytomaatjes, komkommer, Feta en Mozzarella. Warme custard
T: Handje rozijnen en noten en een borrel met wat chips en een chocoladeletter (ik had er wéér eentje gekregen met jureren...)
D: Thee, water en cacaothee

Horse_xx

Re: Wat heb jij deze hele dag gegeten? Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 12:29

Ik ga vandaag is helemaal geen lijstje bijhouden :) Vanavond lekker gourmetten met familie en rest van de dag werken!

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 12:56

B: 75 squats
O: griekse yoghurt met beetje ananas, gedroogd fruit, havervlokken, tarwevlokken, lijnzaad en zonnebloempitten (1 lepeltje van alles). Ovenbroodje met hagelslag :+
B: 1 uur wandelen
T: kleine appel
L: nog geen idee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 14:42

Weinig eten in huis + werken aan een opdracht die niet lukt =

O: kikkererwtenpannenkoek met kaas
T: 200g gedroogde dadels
L: 1/3 pot B&J ijs, restje tortilla chips, melkchocoladeletter met hazelnoten
T: appel
A: kop uiensoep

26 km fietsen, uur springen

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 14:43

En en en Lis, hoe gaat het?

Sterkte Phor!

Gast7391 :(:) Ik hoop dat je opdracht snel in orde raakt!

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 14:53

Poeh had sinds woensdag geen internet in huis, dus lijstjes en valtaf bijhouden was even erg lastig. Tel daar 5 december, een verjaardag van mn zusje die 18 werd wat 2 dagen gevierd werd bij op en het is gegarandeerd succes voor een hoop slechte maar wel heeule lekkere dagen :Y) Vandaag even bijkomen van al dat gesnoep hoor := Had ook echt enorme behoefte aan groente en fruit.

O: 60 gr havermout, 75 gr zomerfruit (diepvries), 15 gr lijnzaad, 150 ml sojamelk (suikervrij), 150 ml water, agavesiroop
T: eiwitshake, puntje taart (ja hij MOEST op :+ )
L: 55 gr wortel, 50 gr komkommer, 90 gr tomaat, 1 gekookt eitje, met peper zout en kurkuma
T: groene smoothie van spinazie/andijvie en mango
A: biologische pompoen/linzensoep met wat speltbrood met kaasjes
T: boekweitgrutten met stroop

D: water en thee
B: level 1 Ripped in 30 - qua beweging even wat rustiger aan vandaag want had gister weer paardgereden sinds eeuwen en heb een beetje spierpijn nu :D

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 17:06

Bhriseis schreef:
En en en Lis, hoe gaat het?

Sterkte Phor!

Gast7391 :(:) Ik hoop dat je opdracht snel in orde raakt!

5 km in 22.19! :D Tevreden over mijn tijd maar ik liep dus ver boven mijn tempo waar ik op het laatst tegen aanliep want kwam niet echt goed over de finish (half voorovergebogen door de steken :') ) Helaas stonden ook daar fotografen :o Maar zag net op uitslagen.nl dat ik met mijn tijd 6e van de 76 geworden ben (kon niet wachten op de uitslag want ging weer slecht met mijn oma..).

Haha hopelijk kun je de broodjes kroket weerstaan Phor, dat is vrij moeilijk! :+

Geniet ervan Horse!

Vervelend Gast7391, hopelijk lukt het snel beter!

Herkenbaar Eliine, ach kun je er nu weer lekker tegenaan (voor de andere feestdagen er weer aankomen :P )

Mijn lijstje tot nu toe:
O: 90 gram havermout, 7.5 gram lijnzaad, 7.5 gram haverzemelen, 200 ml ongezoete sojamelk & 160 gram appel met kaneel
T: 1 banaan
T: 28 gram whey
L: 1 mandarijn, 2 sneetjes speltbrood (60 gram) met 20 gram kaas, schepje roerei (ei, melk, champignons en ui), minipaprika

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 17:24

Eliine schreef:
O: 60 gr havermout, 75 gr zomerfruit (diepvries), 15 gr lijnzaad, 150 ml sojamelk (suikervrij), 150 ml water, agavesiroop
T: eiwitshake, puntje taart (ja hij MOEST op :+ )
L: 55 gr wortel, 50 gr komkommer, 90 gr tomaat, 1 gekookt eitje, met peper zout en kurkuma
T: groene smoothie van spinazie/andijvie en mango, speltboterham met avocado en kerriepoeder
A: biologische pompoen/linzensoep met wat speltbrood met kaasjes
T: boekweitgrutten met stroop

D: water en thee
B: level 1 Ripped in 30 - qua beweging even wat rustiger aan vandaag want had gister weer paardgereden sinds eeuwen en heb een beetje spierpijn nu :D

Wow supermooie tijd zeg LisErm!!

Haha ja weer even een week op de gezondere tour voor het kerstspektakel weer van start gaat :+

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 17:45

Balen van je opdracht Gast7391 :(
Wat een super tijd Lis! :D
Vandaag is toch weer een mooi lijstje Eliine, december is gewoon ontzettend moeilijk :)
Geniet ervan vandaag Horse!

Feestje van gister viel nog wel iets mee wat betreft m'n consumpties, 3 biertjes en 2 handjes chips

Vandaag:
O: 40 gram havermout, 20 gram rozijnen, 4 gram pompoenpitten, 6 gram amandelen :)
T: half stukje 86% chocola
L: 20 gram havermout, 20 gram boekweitgrutten, 11 gram rozijnen, 110 gram appel, 8 gram walnoten, 6 gram pindakaas

Beetje een raar dagje, was rond lunchtijd gaan paardrijden, dus ik heb nu net mijn lunch pas op.
D: 1 cappucino, water
B: Bosrit gemaakt van ongeveer een uurtje

Many

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-13 18:20

Wauw wat een tijd Lis!! En sterkte met je oma, gaat het al lange tijd minder goed met haar? :(:)

Gast7391, vreselijk als opdrachten niet willen lukken. Ik ken het, soms komt er gewoon geen zinnig woord uit je vingers. Succes nog!

Eliine, na een paar dagen zondigen is groente en fruit weer zoooo lekker he haha! Je soepje klinkt lekker!

Bhris, als ik wraps eet, maak ik er meestal van wat ze in Amerika een burrito noemen: met bonen, groente (net wat je in huis hebt, ik doe vaak paprika, courgette, tomaat), eventueel tofu. Dat samen bakken met kruiden (komijn, oregano, koriander), je wrap vullen en er op het laatst nog wat geraspte kaas en eventueel guacamole overheen. Maar eigenlijk kun je met wraps alle kanten op, want de suggesties die Chantal doet zijn ook lekker. Alleen zou ik die eerder als lunch of hapje eten dan als avondeten.

O: havermout met rijstmelk, appel, kaneel, gojibessen en lijnzaad
T: -
L: kommetje tomatensoep, snee geroosterd brood met pesto, mozzarella, rucola en tomaat
T: banaan, kom pompoensoep
A: quinoa met ui, courgette, pijnboompitten en rucola
T: misschien een mandarijntje oid

B: dagje door Amsterdam lopen

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 18:35

Amira_ schreef:
B: 75 squats
O: griekse yoghurt met beetje ananas, gedroogd fruit, havervlokken, tarwevlokken, lijnzaad en zonnebloempitten (1 lepeltje van alles). Ovenbroodje met hagelslag :+
B: 1 uur wandelen
T: kleine appel
L: nog geen idee omelet met ui, paprika, champignons en beetje ham

T: schijf ananas, stukje chocola
A: gyros :9

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 18:41

O/L(12:20): semmel met kaas en tomaat
A: gehaktbal met 2semmels en kruidenboter
T: geen idee ik denk dat ik niet veel honger heb
D: glas thee, multivitamin en appelsap

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 19:25

Thanks allemaal :D Ben stiekem toch ook wel een beetje trots ondanks de trieste finish :P
Jaa december maakt het ons niet makkelijk, maar is ook gewoon lekker even een maandje minder strak!
Dat verdienen we :)
Many, het gaat inderdaad al langere tijd minder goed met haar.. ze is ook al 85 en heeft tijd geleden een zware openhartoperatie gehad maar elke keer krabbelt ze er weer bovenop. Dus het is ziekenhuis in, dan als het beter gaat weer naar huis/topkamer en daar gaat het weer slechter zoals nu bijvoorbeeld kunnen ze haar nieren niet goed laten werken.. En een paar weken geleden had ze ineens een ontsteking in haar been waar ze een spoedoperatie voor moest die boven verwachting toch weer slaagde. Lastig om te zien..
En dat is netjes voor een feestje Fleur!
Lekker recept voor wraps trouwens :)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 19:28

Wow, wat een mooie tijd en 6de van zoveel mensen, Lis! Een hele mooie prestatie _/-\o_

De broodjes kroket zijn weerstaan en ik heb me supernetjes aan m'n lijstje gehouden :D En één van mijn ruiters is kampioen geworden! Al met al een hele mooie dag :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 19:42

Jeetje Lis, 6e?! Gefeliciteerd meis!
Pff, lastig dat je oma het niet zo goed maakt. Ik hoop dat ze er snel weer bovenop komt, veel sterkte!

Bedankt voor de tips ivm de wraps! Ik ga het zeker een keertje proberen op een dappere dag!

Goed gedaan Phor! En dan heb je je ruitertje mooi gecoacht natuurlijk :)

Blergh, ik kon al het snoepgoed echt niet weerstaan vandaag. In plaats van er gewoon van te genieten voel ik me erg papperig en slaperig, jak! Dinsdag gaan we naar de middernachtvertoning van de Hobbit en zit ik 6 uur in de bios (marathon!), dus dan werk ik ook vast nog wat troep weg. Dus morgen een nette dag, dinsdag nog een keer cheaten en de rest van de week worden het cleane dagen met voldoende sporten, wat nu voel ik me echt niet lekker in mijn vel. Normaal kan ik zoiets prima relativeren, maar blijkbaar vind ik de feestdagen toch een beetje eng als vooruitzicht.

Geen tijd om te sporten vandaag, door een paper die dinsdag af moet.

O: 100 g havermout, 450 ml melk in totaal, tl honing
B: 4 uur werken
L: 65 g speltpasta met 100 g kidneybonen, 2 tomaten, 100 g champignons, kruiden en 10 g pesto, beetje kaas
T: 80 g speculaas en stuk chocoladen Sint
B: Paarden verzorgen
A: Half bord bloemkool met kaassaus, 1 Quornfilet

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 19:49

O: smoothie van volle yoghurt, sinaasappelsap, banaan, kiwi en bosvruchten
T: gekookt eitje
L: havermout met magere melk, appel, chiazaad en kokossnippers
T: 2 cracottes, meelkoekje
A: aardappeltjes uit de oven, worteltjes en zalmfilet
T: 3 blokjes pure chocola

B: 90 minuten fitness, blok wandelen met paard + uitmesten

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 19:52

O: Grutten met cacao en kokos
L: Kippensoep en een tosti met mozzarella, rode pesto, paprika en rucola
T: Warme choco van cacao, amandelmelk en water met slagroom. Schaaltje rode bessen en een klein handje gemengde noten
A: Salade met rucola, kropsla, paprika, tomaat, komkommer, feta, mozzarella en tonijn. Warme custarvla.
T: Handje rozijnen en een borrel met wat kipspiesjes
D: Groene thee en water

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 20:04

Dankje phor en bhri, wordt er bijna verlegen van :P

Knap dat t weerstaan hebt phor! En ook een compliment voor jou als een van je ruiters wint :D

Klinkt leuk joh zo'n filmmarathon! En ach brhi december is gewoon heel lastig en het is het absoluut niet waard lijkt me om niet te genieten om maar gezond te kunnen eten. Plus als je er lekker bij blijft bewegen compenseer je dat extra's wel, je zult niet echt strakker worden maar ach dat komt wel weer in januari ;)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 20:14

Horse, heerlijk, geniet er van <3

Lin, wouw geweldig, netjes zeg! Gefeliciteerd! :D

Mijn dagje was niet zo goed... maar ach moet ook af en toe kunnen :)

O: 2 gebakken eieren + 2 kale van LU crackers
L: 1 magere hamburger, ijsbergsla, 1 peer
T: bekertje magere yoghurt, stukjes komkommer/gerookte kip
T: stukje speculaas taart/koek, is zo dun als speculaas maar zit soort glazuur over heen en wat room en versiering, iemand enig idee hoe zoiets heet? :P
A: 1 pizza (met ham, kaas, salami en ananas) :o mam trakteerde dus heb gewoon mee gegeten :) morgen weer een gezonde dag :D

Beweging: 45 min. paardrijden

Drinken: thee, water, glaasje cola light

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 20:31

Wauw, super snel Lis!

O: water met citroen
Brunch: panini met geitenkaas, honing en walnoten, warme chocolademelk met slagroom,
Verse jus en een glas cola
T: klein beetje magere biologische kwark met wat bio cruesli
A: toscaanse vega carré met twee grote lepels
Bloemkool en twee kleine aardappeltjes
T: rest van de magere kwark met lijnzaad,
Haverzemelen, agavesiroop en drie scheppen
Bio cruesli

B: anderhalf uur kracht training billen, buik en armen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 20:34

Goed gedaan Lis! En Bhri, ik vind het alles meevallen hoor! Morgen weer een dag :(:)

Ik heb havermout met appel, lijnzaad en water gegeten als avondeten ipv de uiensoep. Had het vanochtend zo gemist :)

Was vanmiddag misselijk van alle chocolade maar na 26 km fietsen (met wind!) en een uur springen voel ik me weer prima gelukkig.

Morgen weer netjes!

AllstarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 21:32

O- 50 gram havermout, 40 ml sojamelk, 110 gram banaan, kaneel en de rest aangevuld met water.
B- 5 KM hardlopen.
L- kop kippensoep, 3 focaccia broodjes met paturain, 200 gram gemengde salade, 50 gram tomaat, 50 gram feta, 20 ml saladedressing.
T- appel.
B- half uur stevig wandelen.
T- monchou taart met kersen, 3 blokjes kaas, 2 toastjes met mozzarella en pesto. Verjaardag :o
A- 100 ml sojayoghurt, 50 gram eat natural noten en zaden, bruine boterham met kaas.

Lis, wat een super goede tijd zeg! Gefeliciteerd

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 22:10

Dat is erg lief Lis en Gast7391 :(:)

Volgens mij snoepen wij beiden meer tijdens het typen Gast7391 :P Hoe is het met je taak-dinges gelukt?

Geniet ervan Madeira :)

Gezellig Allstar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 22:15

Het is een project van een week :S Dus ik ben nog wel even bezig. Maar heb uiteindelijk best veel kunnen doen.

Ik snoep vooral als dingen niet lopen zoals ik wil, uit boosheid. Haha, zo stom :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 22:18

Boosheid is bij mij altijd chips eten. Das dan ook zo'n smaak die je niet goed uit je mond krijgt, dus dan word ik boos omdat ik zo'n vieze smaak heb :')

Ik hoop dat de week snel voorbij gaat, en dat je taak even snel opschiet!